香港samsung全部水貨無正式代理,全部自己保
zoin0000 發表於 2019-6-12 15:53


但個盒面是寫著「仍之」行貨⋯⋯!?

TOP

但個盒面是寫著「仍之」行貨⋯⋯!?
Jim128 發表於 2019-6-13 00:37



呢啲所謂代理,只係自己買堆貨返來自己印LABEL賣,見自己LABEL就同代你做RMA咁解。 唔係Samsung委任做全權銷售嘅正式代理。

TOP

呢啲所謂代理,只係自己買堆貨返來自己印LABEL賣,見自己LABEL就同代你做RMA咁解。 唔係Samsung委任做全 ...
高登阿伯 發表於 2019-6-13 02:48


咁樣即係第一次砌機嘅我就中伏了!我買嘅時候講明唔要水貨,一定要行貨! 唉⋯⋯,冇計!
請教各師兄這間「仍之」科技是否流嘢!?

TOP

咁樣即係第一次砌機嘅我就中伏了!我買嘅時候講明唔要水貨,一定要行貨! 唉⋯⋯,冇計!
請教各師兄這間 ...
Jim128 發表於 2019-6-13 08:32


正式代理你只要上官方全部都有寫清楚, 成日都話咩都唔知咩識唔清楚就唔好去DIY, 香港好多伏位

TOP

回覆 83# Jim128

仍之(Easywxll) 代理我都買過,Crucial MX500 500GB SSD
又係要維修,當日去到時,又係九龍灣D好黑暗工廠大廈,同EZY 一樣,
唉......心想,??啦,買咗有壞後悔個隻,
希望快快手換咗佢,唔好再壞
都係無下次個隻

TOP

正式代理你只要上官方全部都有寫清楚, 成日都話咩都唔知咩識唔清楚就唔好去DIY, 香港好多伏位 ...
zoin0000 發表於 2019-6-13 09:19


真的知錯了!
師兄你響樓上話三星響香港冇正式代理,你現今講的「官方正式代理」是否講緊其他亞洲地區代理?

TOP

回覆  Jim128

仍之(Easywxll) 代理我都買過,Crucial MX500 500GB SSD
又係要維修,當日去到時,又係九龍灣D ...
hkgg 發表於 2019-6-13 10:06


請問師兄最後是否成功換貨?
當中有沒有什麼地方為難你呢?

TOP

最近想買隻860 pro
今時今日係腦場買仲有無代理架?

TOP

最近想買隻860 pro
今時今日係腦場買仲有無代理架?
cs112 發表於 2019-12-29 21:32

早兩日响海鮮坊入左隻860pro 4t,保養就係海鮮坊自己做番,我估論穩陣程度差過聯強/Xander少少,不過都好過一d不知名雜嘜代理,勝在夠平,万一執左最多自己做番RMA

via HKEPC Reader for Android

TOP

早兩日响海鮮坊入左隻860pro 4t,保養就係海鮮坊自己做番,我估論穩陣程度差過聯強/Xander少少,不過都好過 ...
INGRAMLI 發表於 2019-12-29 21:55



姐係5年保有壞可以搵番jumbo?
唔知係1換1定其實都係代你RMA

TOP