Jim128 當前離線
進階會員
香港samsung全部水貨無正式代理,全部自己保 zoin0000 發表於 2019-6-12 15:53
TOP
高登阿伯 當前在線
但個盒面是寫著「仍之」行貨⋯⋯!? Jim128 發表於 2019-6-13 00:37
呢啲所謂代理,只係自己買堆貨返來自己印LABEL賣,見自己LABEL就同代你做RMA咁解。 唔係Samsung委任做全 ... 高登阿伯 發表於 2019-6-13 02:48
zoin0000 當前離線
咁樣即係第一次砌機嘅我就中伏了!我買嘅時候講明唔要水貨,一定要行貨! 唉⋯⋯,冇計! 請教各師兄這間 ... Jim128 發表於 2019-6-13 08:32
hkgg 當前離線
中級會員
正式代理你只要上官方全部都有寫清楚, 成日都話咩都唔知咩識唔清楚就唔好去DIY, 香港好多伏位 ... zoin0000 發表於 2019-6-13 09:19
回覆 Jim128 仍之(Easywxll) 代理我都買過,Crucial MX500 500GB SSD 又係要維修,當日去到時,又係九龍灣D ... hkgg 發表於 2019-6-13 10:06
cs112 當前離線
INGRAMLI 當前離線
最近想買隻860 pro 今時今日係腦場買仲有無代理架? cs112 發表於 2019-12-29 21:32
早兩日响海鮮坊入左隻860pro 4t,保養就係海鮮坊自己做番,我估論穩陣程度差過聯強/Xander少少,不過都好過 ... INGRAMLI 發表於 2019-12-29 21:55