Amazon 貨艙全球罷工, 出貨DELAY晒, 好多都無出貨日期.... 特別英國,歐洲...
playst 發表於 2022-11-30 09:06



    全球罷緊咩?

TOP

收到條 SN850X 1TB heatsink, 個盒好似開過, 成個包裝變晒型, 唔知佢地點樣可以整到毀容咁樣
條M.2 外觀就冇損壞 , 今晚裝上去睇睇先, 希望唔洗退
第一次買美森啲野係咁樣
仲有條4TB 寄緊未到

TOP

買左3條無 heatsink, 24號落單, 26號出貨, 29號離開LA
2號午夜到香港, 下午SF派貨
一個 bubble 袋裝晒, 正正常常無穿無爛無變形, 過多排有時間先上機

TOP

我25號落單2tb都仲未出貨,想問有冇人同日落單已經收到貨?

TOP

剛剛收到條1tb,都係貼紙俾人開過

via HKEPC Reader for Android

TOP

2TB 有 heatsink 24號落單,3號收到
睇落正正常常

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)

TOP

1T 收到, 膠紙正常
2T 在路上

TOP

我25號落單2tb都仲未出貨,想問有冇人同日落單已經收到貨?
jc2605 發表於 2022-12-5 18:28


師兄你都係買2TB SN850X  是否無heatsink ?
一樣到而家都未出貨...

TOP

無heatsink

TOP

我26號落單 有heatsink 2t 5號剛出貨

TOP