hobt4213 當前離線
中級會員
TOP
yahoohk1314 當前離線
回覆 waifan 點都應該好過寄翻去美國做RMA掛...買咗隻, 679+22順豐 hobt4213 發表於 2018-8-20 18:07
kelvin2517 當前離線
進階會員
你真系試過本地嘅電子零件維修服務? yahoohk1314 發表於 2018-8-21 21:36
edgehk987 當前離線
hengcheong 當前離線
ac97 當前離線
Mickey616 當前離線