唔使廠方交代,只係想買咗呢批嘅ching報告一下
ckyuen2 發表於 2023-7-22 13:10

我有得用就ok啦.

2tb 775收貨
加上係最低溫嘅ssd

只係佢嘅網店覆人態度實在太慢

TOP

兩種唔同產品 點比較呀

當然喺ssd好啦

Usb手指... 100年後都比唔到
不過有樣嘢你要注意
可能手機裝置可 ...
暴走呆喵 發表於 2023-7-21 22:24


插電腦用應該唔怕唔夠電掛

TOP

插電腦用應該唔怕唔夠電掛
fatyee 發表於 2023-7-22 20:30

唔會

TOP

唔會
暴走呆喵 發表於 2023-7-22 20:47


純外置用係唔係買原裝外置O個 D 比較好?

TOP

回覆  kaxman


    而家係驚佢改版唔出聲
ckyuen2 發表於 2023-7-22 09:21

一般好少會單層改雙層,DRAM 同 NAND 密度越來越高通常只會雙層改單層

TOP

借人兄的貼順便問埋;
小第最近都睇緊 SSD;
見MSI 這款好似不錯;
價錢又OK

MSI SPATIUM M470 PCIe 4.0 NVMe ...
aazz 發表於 2023-7-21 19:57

Phison E16, Desktop 玩得過
不過2TB 又係雙層,薄身少少嘅laptop 都係抆水

TOP

我想知這款有冇弱化過? 睇最初開箱數據不錯
789si 發表於 2023-7-21 15:03

好似同同 970 Evo+ 差唔多價,有咩優勢

TOP

回覆 37# ~Mars~

冇0E 問題, performance / watt 好, 溫度相度低, 大廠出品, 夠唔夠理由買?

TOP

純外置用係唔係買原裝外置O個 D 比較好?
fatyee 發表於 2023-7-22 21:04

有多餘嘅ssd就改

我自己有條2230改2280再入盒

好少用嘅 習慣 local network 抄資料

TOP

本帖最後由 aazz 於 2023-7-23 14:07 編輯
Phison E16, Desktop 玩得過
不過2TB 又係雙層,薄身少少嘅laptop 都係抆水
~Mars~ 發表於 2023-7-22 21:30


高登同 黃金;
小第昨日 12:XX 未開齊;
有開的又唔見有貨價;
所以最後買左 ADATA S70 2T;
小第用 AMD X470 板;
一插裝好 開唔到機;
再安裝過才得;
但底板插槽話無野;
不過 MVSSD位又見到什麼牌子型號;
WINDOWS 就睇唔到 溫度 同 SMART

TOP