回覆 29# ckloop

你要睇你具體用途係咩, 如果你目的係read intensive 既話 MX500 已經好夠做,
買得Enterprise 既人通常都係針對2 樣野:
1. 長寫唔跌速
2. 特別高既DWPD

上TB/黃魚買通常要有幾個覺悟
1. 真正正版全新貨唔會平
2. 平既多數都係2 手既, 好D 既會老實留低通電幾多小時/寫入量幾多, 唔老實就直接清0
3. 咁都係搏係因為呢D SSD DWPD 特高, 所以比人折磨完拎返黎家用都卓卓有餘

TOP

回覆  ckloop

你要睇你具體用途係咩, 如果你目的係read intensive 既話 MX500 已經好夠做,
買得Enterpris ...
marcochl 發表於 2022-8-26 10:45


咁應該mx500 夠做了

最衰3隻870 evo 打曬柴

TOP

回覆 32# ckloop

我有6 隻MX500 2T 放入NAS 架, 用黎行photo station 一流

TOP

如果你用來Mac 機用就買 Samsung
其他嘅話PC 買 Crucial 就夠啦
要快嘅話買 WD

TOP

回覆  ckloop

我有6 隻MX500 2T 放入NAS 架, 用黎行photo station 一流
marcochl 發表於 2022-8-26 10:54


photo station 搭 DS photo App 比屋企人sync 電話相 ?

TOP

回覆 35# ckloop

用黎睇相+backup iphone 相
依家應該統一叫 "Photos"

TOP

回覆 33# marcochl

Photo Station 行 HDD 又真係好鬼慢,我之前都特登買咗部 918+ 齋行 SSD run Photo。

TOP

衰鬼來既

1. 第一隻870 evo 瓜
2. 換佢出來RMA, 換左隻mx500 入嘗試REBUILD RAID
3. Rebuild 途中另外兩隻 870 evo 一次過瓜曬

TOP

870 EVO 咁易死?
1TB 會唔會好啲?

TOP

衰鬼來既

1. 第一隻870 evo 瓜
2. 換佢出來RMA, 換左隻mx500 入嘗試REBUILD RAID
3. Rebuild 途中另外兩隻 ...
ckloop 發表於 2022-8-28 08:24



以前860 真心襟用,長開5年到不停讀寫,未出現過問題

TOP