提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回復  computerman2


    自己有無試過換其他機試下呀
HK-Steven 發表於 2011-5-1 12:24



我得一部x58平台,另一部係老婆notebook來
我諗都無咩方法解決到架喇, 1係搵張有ching 試過發揮到隻ssd 效能既raid 卡,一係等遲d 新出既平台先解決

TOP

其實ching我既問題都唔係好解決得到,禽日又重新改過raid 卡入面既setting....而家個4kb 表現始終都唔係 ...
computerman2 發表於 2011-5-1 11:58

LSI 9280和9280效能是一樣的,冇必要由9260轉9280

TOP

LSI 9280和9280效能是一樣的,冇必要由9260轉9280
idolclub 發表於 2011-5-1 21:49



咁我隻ssd 姐話無解決既方法

TOP

其實ching我既問題都唔係好解決得到,禽日又重新改過raid 卡入面既setting....而家個4kb 表現始終都唔係 ...
computerman2 發表於 2011-5-1 11:58



    $6200?!裝多部z68玩重好............

TOP

$6200?!裝多部z68玩重好............
多多精 發表於 2011-5-1 21:53



因為喜好問題..依一代sb i7 唔知點解興趣不大...唔想放金錢落依代既..平台,我想等9月中新出既平台,唔想玩幾個月又要再轉平台...加上我本身有水冷糸統係度,我係最唔想再折d 水冷野出來...太哂時間同煩喇

TOP

咁我隻ssd 姐話無解決既方法
computerman2 發表於 2011-5-1 21:53

最平既做法係為LSI 9260加FastPath




TOP

最平既做法係為LSI 9260加FastPath
idolclub 發表於 2011-5-1 21:58



  買條license key ? 之前睇有ching 好似話買左之後個4kb performance 好多20%以上果個?

TOP

因為喜好問題..依一代sb i7 唔知點解興趣不大...唔想放金錢落依代既..平台,我想等9月中新出既平台,唔想 ...
computerman2 發表於 2011-5-1 21:56



    如果vga無行水好易換,ー離隻cpu block 打直45度抽出就換板,我呢4,5年玩水都係咁換野

TOP

買條license key ? 之前睇有ching 好似話買左之後個4kb performance 好多20%以上果個? ...
computerman2 發表於 2011-5-1 22:00

可以買Hardware Key or Software Key,想多d野玩亦可以買CacheCade

TOP