HK-Steven 當前離線
Banned
TOP
computerman2 當前離線
吹水佬一名
特級會員
回復 computerman2 自己有無試過換其他機試下呀 HK-Steven 發表於 2011-5-1 12:24
idolclub 當前離線
其實ching我既問題都唔係好解決得到,禽日又重新改過raid 卡入面既setting....而家個4kb 表現始終都唔係 ... computerman2 發表於 2011-5-1 11:58
LSI 9280和9280效能是一樣的,冇必要由9260轉9280 idolclub 發表於 2011-5-1 21:49
多多精 當前離線
$6200?!裝多部z68玩重好............ 多多精 發表於 2011-5-1 21:53
咁我隻ssd 姐話無解決既方法 computerman2 發表於 2011-5-1 21:53
最平既做法係為LSI 9260加FastPath idolclub 發表於 2011-5-1 21:58
因為喜好問題..依一代sb i7 唔知點解興趣不大...唔想放金錢落依代既..平台,我想等9月中新出既平台,唔想 ... computerman2 發表於 2011-5-1 21:56
買條license key ? 之前睇有ching 好似話買左之後個4kb performance 好多20%以上果個? ... computerman2 發表於 2011-5-1 22:00