love19901109 當前離線
進階會員
TOP
wonderful 當前離線
效能都唔錯wor...買幾隻m4來行raid 應該仲會爽d..不過而家仲有冇出藍屏畫面先?早排見到有ching post講 ... computerman2 發表於 2011-7-1 03:09
computerman2 當前離線
吹水佬一名
特級會員
邊度話m4有藍畫面呀?....link? kmb3av188 發表於 2011-7-1 03:27
never blue screen on my M4 wonderful 發表於 2011-7-1 04:42
我見到256gb 好似linxx $36xx-$38xx, 真係幾吸引 computerman2 發表於 2011-7-1 10:50
feilolai 當前離線
中級會員
CHING可以比條LINK我嗎 pakko 發表於 2011-7-1 04:19
JACK仔仔 當前離線
師兄, 我想問下64GB係邊有得賣??THX JACK仔仔 發表於 2011-7-3 01:39
pakko 當前離線
OrzKoo 當前離線
回復 kmb3av188 咪系...根本就冇藍畫面 但有Freeze既問題 已經有更新解決 love19901109 發表於 2011-7-1 03:29