TOP

效能都唔錯wor...買幾隻m4來行raid 應該仲會爽d..不過而家仲有冇出藍屏畫面先?早排見到有ching post講 ...
computerman2 發表於 2011-7-1 03:09


never blue screen on my M4

TOP

邊度話m4有藍畫面呀?....link?
kmb3av188 發表於 2011-7-1 03:27



睇之前post 有人提及過,所以我都係問下

TOP

本帖最後由 computerman2 於 2011-7-1 10:51 編輯
never blue screen on my M4
wonderful 發表於 2011-7-1 04:42



我見到256gb 好似linxx $36xx-$38xx, 真係幾吸引

TOP

我見到256gb 好似linxx $36xx-$38xx, 真係幾吸引
computerman2 發表於 2011-7-1 10:50


Yep but supertalent is going to release new ssd also, you can also check it out.

TOP

CHING可以比條LINK我嗎
pakko 發表於 2011-7-1 04:19



    CHING~你隻M4我一返黎就同佢UP左0002啦

TOP

我見到256gb 好似linxx $36xx-$38xx, 真係幾吸引
computerman2 發表於 2011-7-1 10:50



    師兄, 我想問下64GB係邊有得賣??THX

TOP

師兄, 我想問下64GB係邊有得賣??THX
JACK仔仔 發表於 2011-7-3 01:39



  係linkx 深之都 \ a shop(好似有團購,唔知而家仲有冇) 正刀都好似有現貨

TOP

回復 26# feilolai


    THX 尋晚先看到

TOP

回復  kmb3av188
咪系...根本就冇藍畫面
但有Freeze既問題  已經有更新解決
love19901109 發表於 2011-7-1 03:29

我之前係NETBOOK用係有藍畫面,DESKTOP用RAID 0有FREEZE,UPGRADE左FIRMWARE之後兩邊都未有復發

TOP