本帖最後由 computerman2 於 2011-5-1 12:10 編輯
回復 kirafung
hardware spec相似
但應該LSI較好
起firmware上多作支援,兼容亦較好 ...
HK-Steven 發表於 2011-4-25 20:39 
其實ching我既問題都唔係好解決得到,禽日又重新改過raid 卡入面既setting....而家個4kb 表現始終都唔係太及onboard 既表現好,我有打算買多一張高楷少少既raid 卡,但唔知一陣買左返來會唔會又係咁....

而家考慮緊買依張9280來試下...真係貴過買部機
 |