新旦星期6 落單 Fedex星期一朝早就送左黎
133954202 發表於 2018-10-15 10:00


新旦係快過TB

TOP

原本都諗住買, 但好彩諗多兩諗就無貨

買左WD BLACK NVME 1TB 1790

TOP

新旦星期6 落單 Fedex星期一朝早就送左黎
133954202 發表於 2018-10-15 10:00


    快係因為運費貴

TOP

Plextor M9Pe
Cons:
小SLC緩存 = 很快跌速
沒有增值軟件
老控制器
性價不高

TOP

WD BLACK 用SMI特點係4k write快, 同價就是但一隻都good
不過newegg discount已經完左, WD BLACK又落價

依家買新旦1T NVME都係HP EX920, 另外見多左個15% GIFT COUPON

TOP

WD BLACK 用SMI特點係4k write快, 同價就是但一隻都good
不過newegg discount已經完左, WD BLACK又落價

依 ...
kcthomlau 發表於 2018-10-26 01:12 AM

請問邊度有15%GIFT CODE?

TOP

WD BLACK 用SMI特點係4k write快, 同價就是但一隻都good
不過newegg discount已經完左, WD BLACK又落價

依 ...
kcthomlau 發表於 2018-10-26 01:12

Black係用SanDisk controller,唔係SMI。
SMI同Phison個after cache sequential write最快都係1000MB/s左右徘徊。

TOP

請問邊度有15%GIFT CODE?
inori 發表於 2018-10-26 07:40


應該係買完先至會俾你

TOP

原本都諗住買, 但好彩諗多兩諗就無貨

買左WD BLACK NVME 1TB 1790
fatau 發表於 2018-10-23 12:27



邊樹買? 可否pm 店名比我?

TOP

邊樹買? 可否pm 店名比我?
bigjohnx 發表於 2018-10-26 14:47



    唔洗PM
CUT*

TOP