本帖最後由 名偵探柯南 於 2017-9-7 17:55 編輯

即係買M.2 SSD可以做(系統)C盤啦,
另外仲想請教,
第一條深藍色嘅PCIE槽插咗顯示卡,
我係咪應該插第二條白色嘅PCIE槽呢 ?
第三條黑色嘅PCIE槽好似係2.0版本。

TOP

即係買M.2 SSD可以做(系統)C盤啦,
另外仲想請教,
第一條深藍色嘅PCIE槽插咗顯示卡,
我係咪應該插第二條 ...
名偵探柯南 發表於 2017-9-7 17:50


買M.2. 你要買返普通SATA 模式,除非你肯定你個BIOS更新左之後係支援NVME模式BOOT機

TOP

睇落好複雜,
我都希望買到隻PCIE嘅SSD返嚟用得到。

TOP

我兩塊Z77都可以用, boot到入windows的, 我估你asus應該都冇問題
惡魔城城主 發表於 2017-9-7 15:19



    請問師兄我應該買邊款PCI-E嘅SSD先至啱呢 ?
應該插邊個卡槽 ?

TOP

請問師兄我應該買邊款PCI-E嘅SSD先至啱呢 ?
應該插邊個卡槽 ?
名偵探柯南 發表於 8-9-2017 09:11


我之前塊Gigabyte Z77X-D3H 就用Modified-Bios F18i, 冇用過offical bios一開波就用依個
http://www.gigabyte.tw/Motherboard/GA-Z77X-D3H-rev-10#ov
0.jpg

之後換左biostar TZ77A, 用緊offical bios F823,
http://www.biostar.com.tw/app/en ... p?S_ID=580#overview

SSD係用plextor M8PeY, 其實任何PCIE或m2+pcie卡都一樣, 要插上PCIEX4插頭上, 留意番自己底板有冇占用PCIEX4問題
http://www.goplextor.com/tw/Product/Detail/M8Pe(Y)#/Features
00.jpg
當然...行一張PCIE SSD 快過我兩隻2.5吋 M5Pro行Raid0, 但唔熟就真係用2.5吋算吧

TOP

20170125_105212.jpg
20170125_105224.jpg

後補圖, 我仲要唔係行win10行緊win7 tim, 冇人肯定你用唔用到, 我只講事實你知道 得唔得你自己決定啦

TOP

回覆 16# 惡魔城城主


    感謝師兄嘅教學同寶貴意見。

TOP

回覆 16# 惡魔城城主

我已經買咗個M8PeY有半個月啦,一直未成功安裝到Windows 7,請問安裝Win7載入嘅驅動程式可以喺邊度搵到呢 ? 曾經嘗試安裝Win10就冇問題出現喎,安裝Win7時個M8PeY竟然搵唔到。

TOP

回覆 18# 名偵探柯南

請參考以下文章
    http://www.pcking.tw/news_view.php?no=38

TOP

回覆  惡魔城城主

我已經買咗個M8PeY有半個月啦,一直未成功安裝到Windows 7,請問安裝Win7載入嘅驅動程 ...
名偵探柯南 發表於 2017-10-1 01:10


加nvme driver去WIN7 USB

TOP