機已出
10 月 23 日起發售

TOP

敗筆 60hz

TOP

本帖最後由 mxmxm 於 2024-10-15 22:18 編輯

繼續用 IPS Mon, 睇野會舒服d

WiFi 跟其他同年 Ipad 用 6E, 唔上 WiFi 7

5G 版得 eSIM, 無左實體 SIM

TOP

敗筆 60hz
henrychin 發表於 2024-10-15 21:42


無事, 除左副老花鏡用就得

TOP

雖然平左HK$200 同只少128GB
但唔係A18 Pro + 無120Hz (連90Hz都無) + 無實體sim卡
非常失望

TOP

敗筆 60hz
henrychin 發表於 2024-10-15 21:42



    air都無,mini點會有

TOP

air都無,mini點會有
tompkyou 發表於 2024-10-15 23:21

用開14pro 一用mini6  睇唔慣

TOP

想問A17 RPO係咪有發熱問題

TOP

得 eSim 既話慳翻唔駛買 5G 版...

TOP

本帖最後由 鴨蛋妹 於 2024-10-16 00:02 編輯

痴線
毛聲毛熄出埋

23號就有,搶唔搶第一水
有冇得炒?

每位可以買6部





4色,佢話藍色,但我點睇都係平果綠色



同 pro 一樣,筆係 新筆 同 c 版
完左 BTS 先出,冇得送了。除非忍到到下年。
但支筆,咪長過部機
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP