剛收到學校通告, 冇8喎~
OLD-XEON 發表於 2020-10-6 10:17

9月之後訂都好大機會上ipad 8,因為8月個陣ipad 7已經貨源短缺,呢間公司一直都收唔齊貨

TOP

本帖最後由 OLD-XEON 於 2020-10-7 12:42 編輯
9月之後訂都好大機會上ipad 8,因為8月個陣ipad 7已經貨源短缺,呢間公司一直都收唔齊貨 ...
k20031102 發表於 2020-10-7 12:17


唔該晒, 咁我今日照比錢,佢話12月中先交貨. 見佢通告寫住IPAD7, 本來想自己買而家唔洗了. 謝謝~

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回覆 52# OLD-XEON

基本上而家就算你有錢喺香港你都買唔到第7代
一方面蘋果自己因為出新一代減左產,
7月份既第三波疫情令到9月份開唔到學,結果家長因為屋企情況要急急腳買多部ipad網上學習
另一方面,啲老師經歷完上半年既zoom lesson、網上平台改簿後,發覺有啲野係電腦上執行遠比係iPad上面複雜同麻煩,所以都有幾多老師走去買部7代搭枝筆,方便佢地網上授課使用

結果8月中時,不論去果店定係大型電器鋪,甚至係果間vendor自己都冇貨賣咁滯
所以經學校訂機,果間vendor都只會俾第8代你

TOP

回覆  OLD-XEON

基本上而家就算你有錢喺香港你都買唔到第7代
一方面蘋果自己因為出新一代減左產,
7月份 ...
lukin 發表於 2020-10-7 14:40


唔該晒~剛剛交左票比學校了~

TOP

本帖最後由 OLD-XEON 於 2020-10-7 16:40 編輯

其實拿半津唔係咁難. 我同事月入大慨3萬, 一家四口兩個小朋友讀書, 佢已經有半津, 買呢套IPAD都係2千多D~

TOP

剛收到學校通告, 冇8喎~
OLD-XEON 發表於 2020-10-6 10:17


個貼同埋套要硬食?

TOP

本帖最後由 OLD-XEON 於 2020-10-7 16:42 編輯
個貼同埋套要硬食?
mdws2002 發表於 2020-10-7 16:39

冇所謂啦,始終都要買。個到加起黎都係180蚊。

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)

TOP

含世界仲係未返貨,MK信鵝又食炒價

TOP

IPad 2018 二手都係千幾蚊

新IPad 都係 2599 起

TOP