k20031102 當前離線
中級會員
剛收到學校通告, 冇8喎~ OLD-XEON 發表於 2020-10-6 10:17
TOP
OLD-XEON 當前在線
進階會員
9月之後訂都好大機會上ipad 8,因為8月個陣ipad 7已經貨源短缺,呢間公司一直都收唔齊貨 ... k20031102 發表於 2020-10-7 12:17
thumbsup 當前離線
Banned
lukin 當前離線
初級會員
回覆 OLD-XEON 基本上而家就算你有錢喺香港你都買唔到第7代 一方面蘋果自己因為出新一代減左產, 7月份 ... lukin 發表於 2020-10-7 14:40
mdws2002 當前離線
Moderator
個貼同埋套要硬食? mdws2002 發表於 2020-10-7 16:39
普羅 當前離線
特級會員
InterSonic 當前離線