丹尼爾 當前離線
中級會員
TOP
hkwtongme 當前離線
進階會員
simon2012a 當前離線
我有iPad air 同 iPad pro 12.9 (其實重有iPad mini),有iPad pro 12.9之後就好少 用 iPad air,因為iPad ... hkwtongme 發表於 2017-6-24 21:00
wing1234 當前離線
點解唔賣左冇用既IPAD? simon2012a 發表於 2017-6-24 23:25
元氣人 當前離線
買左10.5啦。用落發覺分別唔太多 元氣人 發表於 2017-6-25 09:54
Wanderer 當前離線
陣係睇個網,scroll 都順滑好多 wing1234 發表於 2017-6-26 00:34
windshawk 當前離線
初級會員
iceberg99 當前離線
Air 1換Pro 10.5明顯大改善 玩左一陣10.5,個薄邊框已返唔到轉頭, 望返Air覺得好outdated, 連iphone7個邊框 ... Wanderer 發表於 2017/6/26 09:08 PM