回復  ijack2001



嗯 , 有兩個方法 :

第一個方法 >
去上面既 link 去下載呢個 app
然之後去 setup
跟住 ...
nietzsche 發表於 2011-6-7 02:11


多謝Ching指點,宜家同部機驗身先

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

本帖最後由 AT88 於 2011-8-6 20:38 編輯

真係好貼! 要推一推.
剛剛CHECK完部iPad 2 WiFi 32GB (黑色), 冇光點/冇死點.

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

本帖最後由 AT88 於 2011-8-6 21:40 編輯
回復  AT88



嗯 , 咁 , 有無漏光既情形呢 ? ...
nietzsche 發表於 2011-8-6 21:02


sorry, 唔係太識點睇係唔係...."漏光"
不過, 我就一定唔可以接受有 "光點", 就算係得一粒"光點"!

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

本帖最後由 AT88 於 2011-8-6 23:58 編輯
回復  AT88



嗯嗯 , 無錯
就正如我都唔可以接受我既太太既面部正中有一個大洞一樣 ...  ...
nietzsche 發表於 2011-8-6 22:21


你好似成日話自己係"小妹"...., 而家又話自己都唔可以接受自己既太太.... (唔洗回我, 我八卦. )

TOP

你好似成日話自己係"小妹"...., 而家又話自己都唔可以接受自己既太太.... (唔洗回我, 我八卦. :x ...
AT88 發表於 2011-8-6 23:48



    咁小妹都可以有太太o既 . .. 不過點分就真係 唔先知囉

TOP

本帖最後由 AT88 於 2011-8-7 00:11 編輯
咁小妹都可以有太太o既 . .. 不過點分就真係  唔先知囉
killer_queen 發表於 2011-8-7 00:02


我都知小妹都可以有太太....所以我迷話"唔洗回我, 我八卦"

TOP