ipad 平機壞左就換,貴機日日用買apple care 就抵

平機$2600 買 care 要$499,完全不吸引 ...
super_hkg 發表於 2021-8-25 20:09


平或貴機都唔會抵,水果唔會計錢數益用家 (果農只有提供羊毛份兒)。幾份一機價保費加一年, 有無幾份一機會一年內壞?

我買用過 4 部 ipad pro + ipad3 + 空氣兔, 如果都買左 care,我的損失將會非常大,d care 費用掉晒落海,勁好彩無買 (十幾年來未試過保養期外出問題)

TOP

本帖最後由 super_hkg 於 2021-8-25 20:49 編輯
平或貴機都唔會抵,水果唔會計錢數益用家 (果農只有提供羊毛份兒)。幾份一機價保費加一年, 有無幾份一 ...
Miipp 發表於 2021-8-25 20:26


貴價機過萬係買得過,如果高用量(轉片) 都唔係冇market ,當係保跣手跌爛同換電壞SSD,日日高用量就抵既

一般用家(包括我) 都係正常用上下網唔係top model ,就一定唔會買 apple care,平價機一兩年都跌哂價,冇care 既必要,壞左當自己唔好彩

TOP

ipad 平機壞左就換,貴機日日用買apple care 就抵

平機$2600 買 care 要$499,完全不吸引 ...
super_hkg 發表於 2021-8-25 20:09



    所以我部ipad pro 都買左apple care,因使用率高,m1用落都幾食電下,差唔多日日充電,之前果部都唔洗日日充,兩年唔夠都係得返7x%,連埋白斑問題即場換過部

TOP

白班問題都幾常見

TOP

點都會出番一兩部引人換機

TOP

等緊IPAD 2021 $2599個部出64GB+A14 CPU
唔知9月會唔會出
^.^ 發表於 2021-8-24 16:04



64GB+A13
半失望

TOP

64GB+A13
半失望
^.^ 發表於 2021-9-15 01:12


個Mon 有冇升? iPad 8 個 Mon 係死穴…low 到爆

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回覆 47# yoyo348
加左sRGB、原色調, 未有轉薄身design

TOP

個Mon 有冇升? iPad 8 個 Mon 係死穴…low 到爆
yoyo348 發表於 15/9/2021 01:27



    二千六  a13 64G win 曬唔

TOP