我都諗住由IPAD AIR升到去IPAD PRO 12.9 吋

TOP

我已經換咗,由iPad Air升上嚟。
MobyDick 發表於 2017-6-22 12:44


   
剛拎上手
120 Hz 同a10x 堅快
爽過iphone
值得升

via HKEPC Ionic Reader v1.6.0 - iPad

TOP

剛拎上手
120 Hz 同a10x 堅快
爽過iphone
值得升

via HKEPC Ionic Reader v1.6.0 - iPad ...
wing1234 發表於 2017-6-22 20:12


其買部ipad買比屋企人用多, 都係上網、上吓facebook....(不過唔係年年換機就換部好D)

屋企人都話爽咗、screen靚咗 (梗係啦,用Air比),

TOP

其買部ipad買比屋企人用多, 都係上網、上吓facebook....(不過唔係年年換機就換部好D)

屋企人都話爽咗、s ...
MobyDick 發表於 2017-6-22 21:09


   
同pro 9.7 同ip7 比係爽左
同air 比係爽好多


我家姐ipad 4 轉我部pro 9.7 ????應該仲爽

via HKEPC Ionic Reader v1.6.0 - iPhone

TOP

工作需要, 每代iPad都有用, 一直出新款即攻頂買AppleCare+再放二手. 之前用過12.9但太大, 之後就放咗換9.7 256GB LTE.
早兩日都換埋10.5 512GB LTE. 但今次可能留返部9.7俾阿囡返學用...

TOP

工作需要, 每代iPad都有用, 一直出新款即攻頂買AppleCare+再放二手. 之前用過12.9但太大, 之後就放咗換9.7  ...
458Italia 發表於 2017-6-22 22:56


   
賣個價太賤
自用仲好

via HKEPC Ionic Reader v1.6.0 - iPhone

TOP

揸住部9.7pro 真係好難決定⋯⋯

TOP

揸住部9.7pro 真係好難決定⋯⋯
kadon 發表於 2017-6-23 11:02


   
我用左個幾月都賣????????????

因為我知今日唔換,到ios 11,新年有錢又羅羅亂,換左新機,開心使用????

via HKEPC Ionic Reader v1.6.0 - iPhone

TOP

我有部IPAD 2 32GB WIFI,唔知WILSON收唔收呢?

TOP

我有部IPAD 2 32GB WIFI,唔知WILSON收唔收呢?
suntung 發表於 2017-6-23 16:35


   
ipad 4 蘋果都唔收。留返來自用或者俾人好過啦

via HKEPC Ionic Reader v1.6.0 - iPhone

TOP