monica.chiu 當前離線
中級會員
TOP
wing1234 當前離線
進階會員
我已經換咗,由iPad Air升上嚟。 MobyDick 發表於 2017-6-22 12:44
MobyDick 當前離線
剛拎上手 120 Hz 同a10x 堅快 爽過iphone 值得升 via HKEPC Ionic Reader v1.6.0 - iPad ... wing1234 發表於 2017-6-22 20:12
其買部ipad買比屋企人用多, 都係上網、上吓facebook....(不過唔係年年換機就換部好D) 屋企人都話爽咗、s ... MobyDick 發表於 2017-6-22 21:09
458Italia 當前離線
工作需要, 每代iPad都有用, 一直出新款即攻頂買AppleCare+再放二手. 之前用過12.9但太大, 之後就放咗換9.7 ... 458Italia 發表於 2017-6-22 22:56
kadon 當前離線
揸住部9.7pro 真係好難決定⋯⋯ kadon 發表於 2017-6-23 11:02
suntung 當前離線
我有部IPAD 2 32GB WIFI,唔知WILSON收唔收呢? suntung 發表於 2017-6-23 16:35