本帖最後由 s84292 於 2016-10-12 18:13 編輯
Good that you found it worthwhile.
For me, mostly browsing and email, no ugency to upgrade u ...
aabbccdd92 發表於 2016-10-12 18:08 
IPAD3如果剩係上網EMAIL係好夠,
其實IPAD2 IPAD MINI1都得啦
所以話IPAD3如果唔需要性能,係可以用到5-6年都冇問題,
我如果唔係要用3D APPS,都唔會換機
IPAD最大的敵人根本就係自己 
其實香港某程度上都幾落後,外國內地流行的ONLINE 購買,
唔知係咪香港太細,定係本地冇門路,都係唔流行(但又好多人走去淘寶,千里之外買野) |