本帖最後由 PMLung 於 2012-11-30 18:39 編輯

火都黎埋!! DHL 派錯件! 重畀人簽收埋!!  兩次限期時間話畀答覆我都係重未打黎! 次次要我打去剷!!


Airwaybill Number                Origin Service Area                Destination Service Area                Status
6975XXXXXX                Szx-SZX                Hkg-HKG                Signed for by: MAK XXX XXXX
Shipment delivered Nov 30, 2012 14:XX

TOP

回復 451# PMLung


    派錯件?!
咁離譜

留名跟進DHL

TOP

回復 451# PMLung


    派錯件,咁慘

TOP

已出貨by DHL

希望聽日收工前收倒

TOP

just ship
DHL

TOP

唉!! 我係EMS, 明明個段時間屋企有人, 但都係收通知書, 電話又無過黎!! 有冇搞錯!

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

火都黎埋!! DHL 派錯件! 重畀人簽收埋!!  兩次限期時間話畀答覆我都係重未打黎! 次次要我打去剷!!


Airway ...
PMLung 發表於 2012-11-30 18:37


由4s 起我已經覺得DHL D 質素好參次, 可能部份係外判問題
無電話都算, 試過屋企有人都係收通知書 (簡直匪夷所思)
約左再派送又無電話又no show (最慘當你發現都仲係未送時, 多數都已經過office hour)
亦試過有電話會30-40分鐘到, 諗住係樓下番上屋企啦, 點知根本打電話個時就係樓下, 然後就當無人入通知書

唔知係咪派遞為左完成每日quota所以搞到咁

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

啱啱返到屋企,就見到部 iPad mini

TOP