火都黎埋!! DHL 派錯件! 重畀人簽收埋!! 兩次限期時間話畀答覆我都係重未打黎! 次次要我打去剷!!
Airway ...
PMLung 發表於 2012-11-30 18:37 
由4s 起我已經覺得DHL D 質素好參次, 可能部份係外判問題
無電話都算, 試過屋企有人都係收通知書 (簡直匪夷所思)
約左再派送又無電話又no show (最慘當你發現都仲係未送時, 多數都已經過office hour)
亦試過有電話會30-40分鐘到, 諗住係樓下番上屋企啦, 點知根本打電話個時就係樓下, 然後就當無人入通知書
唔知係咪派遞為左完成每日quota所以搞到咁 |