回覆  Wanderer

回覆  Wanderer

相信 apple 諗法係 = iPhone 16:9  ->  iPhone X 理念, 機體相同大少 ...
killercheung 發表於 2018-12-8 20:47


有黑邊都叫有少少位無野睇
有d app 係ipad直頭只係放大版, 睇多陣都覺得辛苦

TOP

迎住11吋會成孤兒機,下一代比例改返4:3。其實佢整闊少少已經變返4:3,究竟當初有乜野天大委屈連標準都可 ...
Wanderer 發表於 8-12-2018 17:35


好大可能,細IPAD PRO更似白老鼠機(9.7-->10.5-->11)年年改,除左呢部11吋外全線IPAD系列都係行4:3,寫APPS既好難專登就你。以APPLE作風如果下部教育平價版IPAD 2019都係行4:3咁下代細IPAD PRO改返4:3比例機會好大。

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

so sad

TOP

買左pro 12.9 既你地用緊乜野套?

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

邊度買pro最平

TOP

本帖最後由 s84292 於 2019-2-10 13:57 編輯
想買部ipad pro11 但係見好多好多apps都未適應 ipad pro 11個比例
於是去apple個網睇睇 佢地將來會唔會要 ...
joshuabb 發表於 2018-11-26 20:51


IPHONS X都拖左一年先叫開始準備要強制有新比例
我諗APPLE都係會等一年後, 佢依家轉新比例似乎都係傾向先做一部機,再慢慢推出去



開發商一大多數都懶得改,出到畫面行到就算
我有3成 APPS 第一日就更新好X 同IPAD PRO 11個比例,
然後其他拖左成年都冇更新, 或者加邊就算數
apple 應該係有意改成類似A4/A5 的紙本比例
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

IPHONS X都拖左一年先叫開始準備要強制有新比例
我諗APPLE都係會等一年後, 佢依家轉新比例似乎都係傾向先 ...
s84292 發表於 10-2-2019 13:36


仲有排拖,新IPAD都出左好幾個月,家下連第3代12.9相同比例都仲有大把APPS係有4面黑邊,11吋連比例都唔同起碼等下一代後先有人搞。

特別係香港APPS班developer完全冇心打算搞咁,台灣好多APPS 係台灣開賣新IPAD後果1-2個星期已經有更新支持新IPAD設計。

TOP

本帖最後由 s84292 於 2019-2-11 14:04 編輯
仲有排拖,新IPAD都出左好幾個月,家下連第3代12.9相同比例都仲有大把APPS係有4面黑邊,11吋連比例都唔同 ...
kenken33 發表於 2019-2-10 15:00


日本IOS 手遊課金榜前10名有4名仲係冇IPHONE X個比例, 加兩條黑邊算數,
包括上年單IOS收一千億日圓果間FGO 改黎做咩, 你地係咪都會課金架啦

TOP