ayacalip 當前離線
進階會員
新iPad貴就貴完全同意 話冇競爭力?我真係唔知成個市場搵乜同佢打 SP6 899?唔好引我笑啦,最低規格8GB Ram 1 ... tuyylihk 發表於 2018-10-31 09:47
TOP
用緊10.5 想換,不過我都係睇片 上網 好似換黎無咩作用 純粹新機吸引想換 不過堅貴... ... Zz笨影zZ 發表於 2018-10-31 10:41
Quiorra 當前離線
中級會員
其實佢去到呢個level,iPad Pro 已經唔係平板電腦咁簡單,可以食埋notebook市場都唔係唔得 ... ayacalip 發表於 2018-10-31 11:54
C.K.F. 當前離線
回覆 C.K.F. 重話GPU等同xb1s 戀人未滿 發表於 2018-10-31 11:42
風十三 當前離線
特級會員
s84292 當前離線
雙叉4800以前家用時(思前想後),佢用Apple頭,我都甚少會放嘢入去部Pad度,大多數都係去NAS攞嘢。 而家轉了 ... 風十三 發表於 2018-10-31 12:19
twinesdr 當前離線
NEVER SAY NEVER
louisfly 當前離線
chromechan 當前離線
Moderator
kevinlaw 當前離線