新iPad貴就貴完全同意
話冇競爭力?我真係唔知成個市場搵乜同佢打
SP6 899?唔好引我笑啦,最低規格8GB Ram 1 ...
tuyylihk 發表於 2018-10-31 09:47



其實唔只iPad 啦,
iPhone (X/MAX)已經睇得出水果帶頭將smartphone價錢定到最高峰,其他廠就只會乘機跟住加...

TOP

用緊10.5 想換,不過我都係睇片 上網 好似換黎無咩作用
純粹新機吸引想換
不過堅貴... ...
Zz笨影zZ 發表於 2018-10-31 10:41



所以我堅持用Mini 4算,唔會增添pro
主因係唔會點用...

處理多既task,我已經有notebook..

TOP

其實佢去到呢個level,iPad Pro 已經唔係平板電腦咁簡單,可以食埋notebook市場都唔係唔得 ...
ayacalip 發表於 2018-10-31 11:54


但對好多人黎講productivity 始終notebook 好啲... (e.g. USB 就咁抄/ 改file... 用到trackpad/ mouse ... ipad 唔係無其他方法解決, 但重度用家好似差咁啲咁.. 價錢就無咩差別 )

TOP

回覆  C.K.F.
重話GPU等同xb1s
戀人未滿 發表於 2018-10-31 11:42


即係大約 1.3TFLOPS
手提機性能竟可追到今世代console, 可以話係一大創舉.

Apple聲稱這GPU 係自研, 不過據了解佢內裡依然係屬TBDR架構, 支援PVRTC, 即係骨子裡其實係PowerVR.

TOP

雙叉4800以前家用時(思前想後),佢用Apple頭,我都甚少會放嘢入去部Pad度,大多數都係去NAS攞嘢。
而家轉了Type-C,唔知會唔會有改變會放嘢入去。

TOP

雙叉4800以前家用時(思前想後),佢用Apple頭,我都甚少會放嘢入去部Pad度,大多數都係去NAS攞嘢。
而家轉了 ...
風十三 發表於 2018-10-31 12:19


佢轉左USB-C 頭,反而搞到我好麻煩

我D耳機全部都係3.5MM 或者APPLE線, 又要買多條USB-C 線

一個耳機 要買齊IPHONE IPAD MAC機 三條線,wtf

TOP

大家留意下,香港 store keyboard 係冇 US English,小心買左 layout

TOP

有冇人試過ipad版photoshop cc? 是否同desktop版功能一模一樣? 仲有ipad是否支持mouse? 用支筆和keyboard去執相? 諗起都慢。  即係屈你買晒全套。 咁的價真買mbp和surface pro好過, 人地真係做到工作機, 起碼用原生office, photoshop, ai, autocad。 行ios的ipad做唔做到先?

via HKEPC Reader for Android

TOP

回覆 38# louisfly

新嗰隻2019出

TOP

佢再咁貴,Chrome os發展得好
都有少少危險

TOP