最近都想買部mini, 睇history, 應該一年都出一部

TOP

我等緊ipad mini 5 Wi-Fi + Cellular  版本

用緊mini 2 好慢,同埋唔support 大陸4G

好想佢快D出

TOP

用過ipad 3 ,覺得好重,同埋好大部,唔多想拎佢出街

轉左mini 2 ,就覺得好正

TOP