hugkitss 當前離線
初級會員
TOP
pakchi70 當前離線
進階會員
終於有2gb ram 睇黎下代iphone都應該有2gb ram 不明 發表於 22-10-2014 12:24 PM
不明 當前離線
中級會員
回覆 pakchi70 話唔定IOS9會有真多工/分屏 不明 發表於 22-10-2014 09:50 PM
ken_hkth 當前離線
生果明白pad同phone的分別,同埋iPad銷量的確下跌中,所以有必要作出補救措施以打敗安桌tab 不過個人認為iP ... cpk 發表於 2014-10-22 14:26
cpk 當前離線
Banned
200801 當前離線
時也 命也 運也
$3888 ,2GB 好抵玩 快以前多聲,開多幾個APP都唔怕啦 hugkitss 發表於 2014-10-22 21:08
Puff 當前離線
而家iOS 仲未有真多工? pakchi70 發表於 2014-10-22 21:51
tamp 當前離線
生果明白pad同phone的分別,同埋iPad銷量的確下跌中,所以有必要作出補救措施以打敗安桌tab 不過個人認為iPad mini3可能係最後一代,明年好可能消失 ... cpk 發表於 2014-10-22 14:26