$3888 ,2GB 好抵玩

快以前多聲,開多幾個APP都唔怕啦

TOP

終於有2gb ram
睇黎下代iphone都應該有2gb ram
不明 發表於 22-10-2014 12:24 PM


機會好大,如果唔係就做唔到s代應有嘅機能提升

TOP

回覆 32# pakchi70
話唔定IOS9會有真多工/分屏

TOP

回覆  pakchi70
話唔定IOS9會有真多工/分屏
不明 發表於 22-10-2014 09:50 PM


而家iOS 仲未有真多工?

TOP

本帖最後由 不明 於 2014-10-22 21:59 編輯

回覆 34# pakchi70
要睇APP
有D APP用唔到IOS個背景APP重新整理
或者有APP無多工其實唔關IOS事

TOP

生果明白pad同phone的分別,同埋iPad銷量的確下跌中,所以有必要作出補救措施以打敗安桌tab
不過個人認為iP ...
cpk 發表於 2014-10-22 14:26


下.....我好鐘意iPad mini個size...

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

$3888 ,2GB 好抵玩

快以前多聲,開多幾個APP都唔怕啦
hugkitss 發表於 2014-10-22 21:08


16gb 唔夠啦

TOP

本帖最後由 Puff 於 2014-10-23 10:43 編輯
而家iOS 仲未有真多工?
pakchi70 發表於 2014-10-22 21:51

要個 App 自己有做 state preserving,如果唔係切換去背景後俾 iOS 摺埋 (釋放記憶體),就乜都無晒。就算係 multitasking view 開,都係等於重頭開過。

TOP

生果明白pad同phone的分別,同埋iPad銷量的確下跌中,所以有必要作出補救措施以打敗安桌tab
不過個人認為iPad mini3可能係最後一代,明年好可能消失 ...
cpk 發表於 2014-10-22 14:26


史上最輕的iPad係Mini 1代.  如果將來Mini有一代咁輕, 必大賣!

TOP