用緊4 16 G wifi

我想轉 mini 2 lte 喎
咁大舊野懶得拎出街,屋企又有電腦
床頭用電話又輕又方便.......攪到部 ipad4 無咩作為咁

TOP

唔嫌重既話真係好抵玩
ming8k 發表於 2014-4-28 06:18



呢D叫鬼叫你窮呀頂硬上~~

TOP