回復 357 #kenken33

如果攬得咁大力,屈成咁都抵
而且0保護放背囊,我擔心撞傷爆mon同4角多過屈到

via HKEPC Reader for Android

TOP

本帖最後由 傑洛 於 2020-7-3 14:39 編輯

deleted

TOP

今代超易彎
kenken33 發表於 2018-11-13 20:13



  啲人為整爛佢而做測試根本無意思

TOP

會彎好正常,咁薄. 我部10.5都彎彎地,不過用到就由佢.
不過最唔中意佢白斑,今代都要睇定D.

TOP

會彎好正常,咁薄. 我部10.5都彎彎地,不過用到就由佢.
不過最唔中意佢白斑,今代都要睇定D. ...
nt6251hy 發表於 2018-11-14 10:04



    APM  既Apple Store有隻demo 都有白班。

TOP

我記得呀,哈哈
你真係換到一肚血,
真係不得不承認...生果QC越來越唔掂

係呢,你有無買 ...
ayacalip 發表於 2018-11-10 01:04


買定d 貼,同套,有閒錢先換
但經歷過上次就老_ 都唔買頭水

你呢你換唔換

TOP

唔知15號到貨算唔算頭一水, 暫時冇發現大問題
不過首次開機時我都遇到touch 冇反應bug, 好彩熄mon再著就郁返
有機會係iOS 12 bug, 祝AOS買嘅C兄ONE TAKE PASS

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

唔知15號到貨算唔算頭一水, 暫時冇發現大問題
不過首次開機時我都遇到touch 冇反應bug, 好彩熄mon再著就郁 ...
好萊塢 發表於 2018-11-16 09:56



我同我家姐部機都係第一次開機touch冇反應,要熄機再開先至可以。
應該係bug

TOP

唔知話... 有錢人特別多... 定... 傻人特別多
吹水王 發表於 2018-11-16 16:38



    系啦,全世界最聰明系你。

TOP