s84292 當前離線
特級會員
請問下係學校, 做文員唔知可唔可以呢? HKZO 發表於 2018-4-9 21:01
TOP
alextsk 當前離線
中級會員
youarehere 當前離線
進階會員
可否直接去apple store 買ipad, 用大學學生證登記出機? thx alextsk 發表於 2018-4-9 22:42
$foo 當前離線
4G 版 iPad Air 都係收860 好萊塢 發表於 2018-4-9 17:32
pomkon 當前離線
Take what you can Give nothing
Banned
cpk 當前離線
初級會員 當前離線
Ericson 當前離線
今日終於忍唔住買左部ipad2018 就咁睇落真係好順暢,希望可以用到10年啦 via HKEPC IR Pro 3.0.0 - ... 初級會員 發表於 2018-4-10 16:11
戀人未滿 當前離線