money仔 當前離線
進階會員
TOP
kkli2002 當前離線
初級會員
kumamon2015hk 當前離線
無3.5,係咪無得一路充電一路帶耳筒聽歌睇戲打機 kkli2002 發表於 2018-11-2 13:15
anson 當前離線
中級會員
yswjazz 當前離線
XABI 當前離線
044003 當前離線
進滕光 當前離線
搞到上代iPad Pro好似性價比好高 12.9寸直頭無分別...係四條邊無咁粗 不過以後換新機真係貴好多:h ... a39g99 發表於 2018-10-31 22:24
Wanderer 當前離線
回覆 XABI 我係天才換返來部12.9上下有黑斑 money仔 發表於 2018-11-3 13:17