POKEMON GO用咁大個MON好似有D唔方便
新IPAD(2018)真係好抵, 咁低調出新野又唔貴, ANDROID平板真係 ...
edenli 發表於 2018-3-28 01:01 
始終 PRO 先係主菜, 高調留番年中. 新版 IPAD PRO 同筆
呢個平價版只係爭巿場同埋俾 D 小學生去洗腦, IOS 同植根.
都係用舊零件. 等佢地係 APPS 買軟件先係賺錢.
咁大個芒打 POKE MON 係唔方便, 不過買左就用盡佢咁姐.......
不過 2G RAM 玩 IOS 11 都驚驚地. 但張貨就價. 係家用睇 PDF 或者當相簿電視機打機 FACEBOOK 乜都好.......算抵......32G 就真心窄.
咁新加埋舊. 各有 32G 都叫用住先. 再唔係開多個 APPLE ID. 羅多 5G FREE CLOUD.
不過 新 PRO 係咪 6 月出? |