我唔知點為知幫老闆
如果係公司asset,就用BR 登記
咁已經解決左所謂老闆下屬既問題

如果幫朋友, ...
wongja 發表於 2016-1-21 14:49



    佢咪都係copy id 同授權埋lol
買手機咪用假ID lo,大陸身份證你想做乜名都得喇
新聞有講喇
手機有貨就俾je ,無人點同你做維修?
唯一方法咪係大陸開多啲apple store lo

TOP

對上一次約又一城都唔易要早3日約.
個陣話CWB 就最多位基本上可以約第2日.

TOP

要親自去舖book已經係一個問題
都明知俾蝗玩串個party仲要咁耐都唔諗個方法先好笑
我去過不下數十次換機(為左要部正常mon, 先退後買又係低能)
排隊換既有一半係d假到出汁既打手, 拎住部著唔到機既大細6s話要換
剩係搞呢班人都晒左時間啦

TOP

book genius bar這個機會不是我的.jpg

TOP

兩個月前  book 過天才吧, 第一次係完全 book 唔到, 但後來搵啱時間就好易 book

TOP

無左apple care ....到時真係壞左就大件事

TOP

其實識BOOK係唔難, 總體既感受都係滿意以上
不過家中無小孩pad 就不一停要加
我iphone6 加了.. 一次入水一次爆MON... 其實我覺得已經值回票價

TOP

因為當你幾經辛苦book完(有幾難book自己搵下, 覺得唔難個d我諗係你咁岩好彩)
你去到個時有人會叫你坐底, 跟 ...
DoublePower 發表於 2016-1-19 17:31


真係要坐係度等成粒鐘先有人黎, 明明班友係度行行企企重要幾個圍埋吹水, 搞到差d發爛渣先叫有人黎check機, check機又係攞你部機入去又要等成半個鐘....

利申: 銅鑼灣果間

TOP

唔係講笑
genius bar係網上真係好難book
即日walk in book又要早少少去到先有位,下午去已經唔會有

TOP

俾完錢仲要好似搶iphone咁搶genius bar sosad

TOP