回復 270# gongon


    Ooops 10點鐘派貨到依家都未見
唔通已經miss左...

TOP

我都想買 hdmi
但我無 hdmi LCDtv LCD $)
611 發表於 2011-5-6 18:16


咁611係時候買部有新電視

TOP

咁611係時候買部有新電視
ranlai 發表於 2011-5-9 16:46



   窮,乜都無晒心機買,跑山模式啟動!

TOP

本帖最後由 ranlai 於 2011-5-9 17:16 編輯
窮,乜都無晒心機買,跑山模式啟動!
611 發表於 2011-5-9 16:57



    咁要買對跑鞋著住先~

TOP

咁要買對跑鞋著住先~
ranlai 發表於 2011-5-9 17:09



    有跑山鞋 :)

二月都跑完渣兜半馬

TOP

Order: 29/4 02:12 JST,
Now: 9/5 11:44 HKT
重係nys...
灰finity

剛剛打左去樂富,3G waitin ...
yssap 發表於 2011-5-9 11:48



Apple Hong Kong only ships 1 order per day.   That is their capacity.  More documents more pressure for them.

TOP

請問今日咩價?

TOP

請問今日咩價?
Poissons 發表於 2011-5-9 18:07



應該差不多
BLACK 64GB 3G 就可以去到 7K (+512)

TOP

應該差不多
BLACK 64GB 3G 就可以去到 7K (+512)
611 發表於 2011-5-9 20:04



等了又等~
對我來說~


TOP

應該差不多
BLACK 64GB 3G 就可以去到 7K (+512)
611 發表於 2011-5-9 20:04



    唔記得左今日轉pfs係咪聽日收貨?

TOP