回復 250# 程式

咁你唔係屋企就算打左俾你都無用吧

TOP

回復  程式

咁你唔係屋企就算打左俾你都無用吧
sungcharming 發表於 2011-5-6 21:26


之前打左可以返定去等佢ma
依家要去長沙灣= =

TOP

一個唔用ipad2的理由,無私隱要用ft XD

TOP

Order: 29/4 02:12 JST,
Now: 6/5 23:09 HKT
睇到個個師兄都有消息,我重係nys,
灰灰灰灰灰灰灰灰灰灰灰灰灰灰灰灰灰灰

TOP

係呀一真係好激氣, 我重係要刻埋名, 睇怕重耐! 有冇師兄們個ipad刻名都比預其早收到架。。。。。

TOP

我係5/5已經收到..

TOP

尋日下午轉 PFS,8pm就出貨,而家送緊黎屋企了

TOP

我都係NYS 灰到爆

TOP

我收到 1/5.

TOP

今日有無師兄嘅16GB 3G white 由 nys 轉 pfs ?

TOP