本帖最後由 戀人未滿 於 2016-4-6 16:54 編輯
回覆  rlpc8


    Do人覺得翻新機同全新無分別,甘買翻新咪叫做慳幾百咯
carlos0928 發表於 2016-4-6 12:35 PM

翻新機係翻新左電池+殼,其他理應該同新機一樣

TOP

最近在 "胃信" 買了全新 Air 2, 64GB, Wifi 比老婆用, 官價減 $100, 另信用卡回贈 5% = $189. 等於減咗 $ ...
rlpc8 發表於 2016-4-6 11:04

咁小

翻親機平600至1009

via HKEPC Reader for Android

TOP

回覆 231# 戀人未滿


    乜翻新機唔係淨係得殼同電池新,其他都係舊PART咩/?求指教~~

TOP

翻新機係翻新左電池+殼,其他理應該同新機一樣
戀人未滿 發表於 2016-4-6 14:56


咁即係其他零件都係舊嘅, 唔知上一手點用, 用咗幾耐, Air 2 是 2014 年 10 月出. 自己決定啦......

TOP

咁即係其他零件都係舊嘅, 唔知上一手點用, 用咗幾耐, Air 2 是 2014 年 10 月出. 自己決定啦...... ...
rlpc8 發表於 2016-4-6 10:13 PM

請有咩零件係新舊有分別呢?

TOP

回覆  戀人未滿


    乜翻新機唔係淨係得殼同電池新,其他都係舊PART咩/?求指教~~ ...
carlos0928 發表於 2016-4-6 10:11 PM

係呀,睇條link
http://www.apple.com/hk-zh-hiEd/ ... -%E9%8A%80%E8%89%B2

TOP

請有咩零件係新舊有分別呢?
戀人未滿 發表於 2016-4-6 23:23



  樓上CHING意思 即係有機會我用左部AIR 2年幾,然後只係換左殼同電賣俾你就叫翻新,明未?

TOP

樓上CHING意思 即係有機會我用左部AIR 2年幾,然後只係換左殼同電賣俾你就叫翻新,明未? ...
carlos0928 發表於 2016-4-7 12:43 AM

請問有D咩問題呢?
翻新本身就係咁解

TOP

回覆 238# 戀人未滿


   無問題丫,你覺得無問題咪無問題LO~~
不過我部MINI2 用左年零之後個MON就出事,我就唔會為左平幾百買翻新,個個人睇既地方唔同者~

TOP

回覆 229# rlpc8

ching 知唔知promote 到幾時 ($3788 果個), 上網淨係見到中銀回贈5%

TOP