回覆  money仔
因為佢做獨市生意
戀人未滿 發表於 2018-11-4 20:41



都唔算獨市既,平板唔買ipad咪買anroid d平板咯,仲有windows 個d

TOP

回覆 191# WAI2
android平板就算啦,得返d入門,最勁果部得s835
windows就比較似電腦,唔似平板

TOP

1tb版6gb ram, 其他4gb, 哈哈,真係誘人。

TOP

本帖最後由 s84292 於 2018-11-5 09:25 編輯
大家既意思係指可以好似usb手指咁,一拉過去就得
IOS除左相片可以係pc直讀到都無再開放其他

iPad ...
a39g99 發表於 2018-11-4 14:52


有肯定方便,不過冇我又覺得無咩所謂
真係乜都去晒CLOUD 同GOOGLE硬碟,
尤其係公司申請左,依家提供左一個無限GOOGLE ,APPLE一個200GB

手指我得CLONE 機個陣用到

至於有人講鼠標問題, IOS係支援 鼠標 外設,
但係只限指定APPS,我平時IPAD REMOTE 桌面APPS就係插藍芽滑鼠
前車可鑑, 微軟WINDOWS 10又鼠標又觸控又筆,
最後大家大部份人都係用鼠標,大部份廠商都剩係做鼠標優化(唔係話冇其他方式,不過冇乜比心機)

好似依家有部觸控平板, WINDOWS 10 慣左有桌面,個平板模式收起晒,
但唔用平板MODE又難禁到死(然後我就拎左支筆出黎, 好似返左去WM 6.0的年代)
WINDOWS APPS係DOMAIN 環境下簡直係一個災難

TOP

如果1TB版以外只有4GB RAM, 同埋 鏡頭又無 OIS的話, 都係唔考慮買了.....

TOP

Me too,
用舊10.5
等下一代好了

TOP

舊10.5 夠用就
apple 野 隔代換
代代換個cost太高

TOP

本帖最後由 louisfly 於 2018-11-5 13:09 編輯
回覆  WAI2
android平板就算啦,得返d入門,最勁果部得s835
windows就比較似電腦,唔似平板 ...
戀人未滿 發表於 2018-11-4 21:09


唔好攞山寨平板比. 小米平板4, 華為M5, Tab S3 使用上唔會差過ipad.

TOP

10.5 都可以用番 11 嗰d 手勢,爭個faceID 咁大把
我又唔會用ipad 影相
而且目前好多凡人app (如facebook , mytvsuper, nplayer 等)都完全唔覺得窒
10.5 又會有番3.5mm, lightning port

我自己都換足咁多代,但今年都抖抖
用 iphone 嘅我起碼唔去工幹都帶少條線

TOP

另外11 係第一部IPAD 係唔係4:3
10.5今年年頭都仲有唔少apps係行緊9.7個解像度再放大
11應該半年後都仲有唔少apps 行緊10.5 個aspect留黑邊

不過我10.5上月已放左, 無理由買返

TOP