提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

本帖最後由 s84292 於 2023-10-18 10:42 編輯
咁有 D 人唔駛畫畫. 壓感可能冇用.
平 D 可能仲好. 又唔駛買雜牌......

但如果只是用來書寫文字記 ...
波風水門 發表於 2023-10-18 04:24


問題係第一代都有壓感,反而新版出支冇壓感的筆
仲要冇無線充電冇配對,我學校學生平時1代筆直接插香就充到+配對到,
依家你要學生上堂帶多條TYPE C線
仲要賣6舊水⋯⋯

當然如果新筆佢充一次電可以用足一星期你當我冇講過

如果佢同時出支APPLE PENCIL 3 pro ,呢支叫APPLE PENCIL NOTE咁樣就合理好多
但連無線充電同配對都唔比,真係好小家

TOP

回覆 7# s84292


    APPLE PENCIL SE

TOP

副廠筆邊支有壓感嘅抵玩?

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

副廠筆邊支有壓感嘅抵玩?
eddy 發表於 19-10-2023 17:15



我淘寶買 "Uogic"
感覺好似同 Apple Pencil 2 無分別, 但我唔會畫畫, 只係用 notes 隨手寫下字

TOP

支筆係咪輕過第二代?

TOP

副廠筆邊支有壓感嘅抵玩?
eddy 發表於 2023-10-19 05:15 PM

副廠應該無?
留名等有冇c hing解答下

TOP