你屋企唔開冷氣風扇?
37度我覺得你擔心部機熱死之前,不如搶心自己會唔會中暑先 ...
s84292 發表於 2018-5-28 08:41


    室内都中暑咁犀利

via HKEPC IR Pro 3.3.1 - Android(2.3.0)

TOP

回覆 11# roserose


    唔止室內, 冬天都會中署, 只要你無補充兄夠水份.
    BTW, IPAD 有過熱問題咩?

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

唔怕用,六月換ipad pro X

TOP

放入雪櫃

TOP

放入雪櫃
takkie 發表於 2018-6-1 03:36
舊電凍到失功能用唔到鳥

TOP

本帖最後由 sry888 於 2018-6-10 20:43 編輯
你屋企唔開冷氣風扇?
37度我覺得你擔心部機熱死之前,不如搶心自己會唔會中暑先 ...
s84292 發表於 2018-5-28 08:41



我担心你多d

TOP

放入雪櫃

TOP

我部iPad冇熄好耐但一d都唔熱
駛唔駛熄機再開?

TOP

本帖最後由 roserose 於 2018-7-19 12:49 編輯

長開都全不暖

TOP