提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

其實呢種情況應該叫什麼...
死點又不是光點也不是...

TOP

回覆 12# 冰水半糖
大陸有論壇叫白斑, 我覺得幾貼切

TOP

本帖最後由 s84292 於 2018-3-26 08:13 編輯

呢個斑通常都係螢幕比重物壓過或者長期受壓後會出現,
我屋企同公司都有一部IPAD MINI4同幾部IPAD AIR都係咁,
因為長期比野壓住(一部係枕頭底,另外幾部係十幾部層層疊 )
但又受力唔均,個白斑位就係個受力點
不過冇外傷,APPLE照換

TOP

其實唔係白底 係淺色底都會睇到 仲幾明顯

TOP

咁都有得撐? 真係生果出舊屎都係香的.

TOP

咁都有得撐? 真係生果出舊屎都係香的.
louisfly 發表於 2018-3-26 13:20



   針唔吉到肉唔知痛姐 果撻印比起死點光點嚴重好多

TOP

本帖最後由 wilson3215 於 2018-3-28 01:19 編輯






我部iPad pro 12.9一代就有幾條藍痕
過保先來料, 不過全黑先見到由鬼佢照用
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

呢個斑通常都係螢幕比重物壓過或者長期受壓後會出現,
我屋企同公司都有一部IPAD MINI4同幾部IPAD AIR都係咁 ...
s84292 發表於 2018-3-26 08:08


我見大陸 Forum 有白斑呢個問題的大部份都係 OP 呢個位置,Home 掣對上

TOP

回覆 18# wilson3215
試下預約去整,睇下會唔會唔收錢

TOP