bam1a 當前離線
進階會員
呢個未試過,不過語音輸入有一個問題.中文同英文轉換好麻煩. sniperX 發表於 14/9/2017 21:02
TOP
RoyKwan 當前離線
Moderator
sniperX 當前離線
BanQ.
中級會員
現移去 apple 蘋果國度 方便大家深入討論 RoyKwan 發表於 2017-9-14 19:23
iOS用唔到完整嘅adobe,IDE,3D modeler 鍵盤係廉價薄膜鍵盤 打字係RIME/PIME,感覺仲好過原裝嘅,但iOS都無,AN ... bam1a 發表於 2017-9-14 19:15
ken2005man 當前離線
我其實唔係主張用死iPad,你講個幾類software用勁CPU先得。 sniperX 發表於 2017-9-14 19:33
ken476551134 當前離線
Addis
始終Ipad 限制於佢係 IOS 而且長時間用篤到手指都酸 電腦有mouse keyboard點都方便好多 ... ken476551134 發表於 2017-9-14 21:47
回覆 ken2005man GeeGeekbench分數唔代表乜 架構完全唔同 點直接比較 特別佢依嫁加價 ... ken476551134 發表於 2017-9-14 21:45