呢個未試過,不過語音輸入有一個問題.中文同英文轉換好麻煩.
sniperX 發表於 14/9/2017 21:02



學打字啦
用語音輸入盞累你咋

TOP

現移去 apple 蘋果國度 方便大家深入討論

TOP

現移去 apple 蘋果國度 方便大家深入討論
RoyKwan 發表於 2017-9-14 19:23


唔移動唔得唔得,其實唔止係iPad。其他tablet都應該可以,其實想輕鬆吹下水。

TOP

iOS用唔到完整嘅adobe,IDE,3D modeler
鍵盤係廉價薄膜鍵盤
打字係RIME/PIME,感覺仲好過原裝嘅,但iOS都無,AN ...
bam1a 發表於 2017-9-14 19:15


我其實唔係主張用死iPad,你講個幾類software用勁CPU先得。

TOP

回覆 13# sniperX

但大家講得好深入 咁移過去可以集思廣益

TOP

我其實唔係主張用死iPad,你講個幾類software用勁CPU先得。
sniperX 發表於 2017-9-14 19:33
ipad 10.5 cpu   a10x ,聽講同macbook pro cpu i5 geekbench差不多分。。。。cp value高

TOP

回覆 16# ken2005man


  GeeGeekbench分數唔代表乜  
  架構完全唔同 點直接比較
  特別佢依嫁加價  完全睇唔到邊度cp value高

TOP

始終Ipad 限制於佢係 IOS
而且長時間用篤到手指都酸
電腦有mouse keyboard點都方便好多

TOP

始終Ipad 限制於佢係 IOS
而且長時間用篤到手指都酸
電腦有mouse keyboard點都方便好多 ...
ken476551134 發表於 2017-9-14 21:47

有pencil and bluetooth  keyboard

TOP

回覆  ken2005man


  GeeGeekbench分數唔代表乜  
  架構完全唔同 點直接比較
  特別佢依嫁加價   ...
ken476551134 發表於 2017-9-14 21:45


i see...佢claim勁d....但in different os....騙人既

TOP