iPad =/= iPhone

Since iPad's second hand resale efficiency and turnover is lower than that of iPhone, less triad will intentionally damage the device (e.g. short-circuiting it) for the purpose of replacement.  Accordingly, Apple did not implement repair service for iPad in Apple Store HK.

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

我冇上網Book, 我上星期六行過Apple Store入去幫朋友修爆mon i6+, 一去到比門口個天才睇, 我話上網點Book呀! (我都係睇大家話難book, 我其實冇試), 佢幫我Book, 都有幾多位, 我選左星期日3:10pm.

星期日去到等左一分鐘已經有天才幫我check, 話放底3個鐘$999, 我順便問下自己部i6+ 個iSight 可唔可以換 (已過保所以換下無咩所謂), 又再幫我book星期一4:40pm.

星期一去到, 又係等一兩分鐘有天才幫手, 放底一個鐘換iSight. 之後行過去取爆mon機, 有兩個客取緊機, 坐係度等佢地check好部機就到我, 十分鐘內完成, 之後等到5:45就收到email可取iSight 機, 又係好快手.

第一次去Apple修理iPhone, 冇問題喎, 冇話咩坐45分鐘冇人理你.
我問天才點解個個都話咁難book, 佢話內地班人book左d位來賣$喎.

TOP

本帖最後由 manu_yip 於 2016-1-21 13:36 編輯

真係有得買預約wol~

http://world.taobao.com/item/520 ... 4.0.0.qC0Vvd#detail

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回覆  Savio
既然佢地都知出咗乜事,生果究竟肯唔肯正視強國人買timeslot呢個問題? ...
cpk 發表於 2016-1-21 14:05



    要實名登記,實名到場已經ok
就好似買iphone 咁
唔知點解佢地就唔肯肯做

TOP

要實名登記,實名到場已經ok
就好似買iphone 咁
唔知點解佢地就唔肯肯做 ...
wongja 發表於 2016-1-21 14:13

其實可以寄去apple 唔使親自去lo
啲老細鬼同你去,係叫細去做lo,下下實名都行唔通.

TOP

其實可以寄去apple 唔使親自去lo
啲老細鬼同你去,係叫細去做lo,下下實名都行唔通. ...
elmo3 發表於 2016-1-21 14:36



    我唔知點為知幫老闆
如果係公司asset,就用BR 登記
咁已經解決左所謂老闆下屬既問題

如果幫朋友,爸爸,屋企人
一個ID Copy + 授權信已經OK

實名行唔通,買 iphone 就唔會用實名+ ID。
iphone 你可以喪買喪炒
genius bar,比盡你 一個月咪去3 次。
實名先好做,其實。

TOP

我唔知點為知幫老闆
如果係公司asset,就用BR 登記
咁已經解決左所謂老闆下屬既問題

如果幫朋友, ...
wongja 發表於 2016-1-21 14:49



    跟本唔洗要實名, 用IMEI 或 product ID去登記, 去到對咪得囉

TOP

跟本唔洗要實名, 用IMEI 或 product ID去登記, 去到對咪得囉
hkstanley 發表於 2016-1-21 14:54



    其一solution 者
apple 會考慮先算啦。

TOP