我冇上網Book, 我上星期六行過Apple Store入去幫朋友修爆mon i6+, 一去到比門口個天才睇, 我話上網點Book呀! (我都係睇大家話難book, 我其實冇試), 佢幫我Book, 都有幾多位, 我選左星期日3:10pm.
星期日去到等左一分鐘已經有天才幫我check, 話放底3個鐘$999, 我順便問下自己部i6+ 個iSight 可唔可以換 (已過保所以換下無咩所謂), 又再幫我book星期一4:40pm.
星期一去到, 又係等一兩分鐘有天才幫手, 放底一個鐘換iSight. 之後行過去取爆mon機, 有兩個客取緊機, 坐係度等佢地check好部機就到我, 十分鐘內完成, 之後等到5:45就收到email可取iSight 機, 又係好快手.
第一次去Apple修理iPhone, 冇問題喎, 冇話咩坐45分鐘冇人理你.
我問天才點解個個都話咁難book, 佢話內地班人book左d位來賣$喎. |