a886 當前離線
特級會員
TOP
fatdog 當前離線
進階會員
回覆 fatdog 筆? a886 發表於 2015-11-2 19:29
回覆 fatdog 筆我唔用,3D TOUCH 跟本未夠熟~我有6S+ 都係熄左3D TOUCH a886 發表於 2015-11-2 21:14
sapphire4890 當前離線
pakchi70 當前離線
我覺得就算Air2 唔support Air3 都會support 但佢支pencil 咁鬼大支 其實用落air2 度都好怪 我自己 ... wongja 發表於 2-11-2015 10:21 AM
wongja 當前在線
hohoho pakchi70 發表於 2015-11-2 23:49
kadon 當前離線
shwl 當前離線
中級會員
pencil and the new touch fatdog 發表於 2015-11-2 20:32
腐竹 當前離線
Banned