charcsc2000 當前離線
XDA自行研究人員
進階會員
拎過出街 但最終咪又係去到人地屋企or 酒店 connect wifi 用。 Air 3 我都係買wifi 攻上最高capacity 好 ... wongja 發表於 2015-10-22 14:24
TOP
wongja 當前離線
未必...只係你少係街用者... 我習慣mini當副機上網.. 是但係鴨記買卡就已經用到, 唔駛用埋d貴plan.. 去旅 ... charcsc2000 發表於 2015-10-22 15:49
true 我真係非常少係街用,我係兩袖清風個d 人 (袋都唔拎) 成日覺得買機要攻頂,買埋lte 總有一日用 ... wongja 發表於 2015-10-22 16:26
最重要知道自己需要D咩...就唔會亂洗錢..畢竟都要1000蚊... charcsc2000 發表於 2015-10-22 16:28
呢樣真 今次呢濟已經打破左我心理障礙。 wongja 發表於 2015-10-22 16:29
pakchi70 當前離線
師兄,以你嘅紀錄,你應該下一兩個月就會忍唔住買iPad pro然後話大就是好 ... pakchi70 發表於 2015-10-22 20:30
enn 當前離線
我都係64LTE 想轉128wifi. enn 發表於 2015-10-25 23:06
tplcm 當前離線
中級會員