回覆 10# no_on888


    咁啱手頭上有姐~右邊熱過左邊5度以上

等睇遲下上頭條

TOP

只覺得,就咁拎住,播片時好震,啲聲冇iPhone 出嚟咁實。

(Sent from EPC Pocket iPhone app)

TOP

我玩好似silent hill個隻game熱到飛起

TOP

回覆  no_on888


    咁啱手頭上有姐~右邊熱過左邊5度以上

等睇遲下上頭條 ...
a886 發表於 2015-5-8 00:53


應該冇用殻或套呵?
我嗰部淨上網有時隔住個殻都 feel 到右邊有少少暖 (打直用)

TOP

回覆 14# CMZ


    我係屋企就會拆case
但真係用兩用就勁熱,唔想拎上手

TOP

回覆 12# momo4321


    依個問題,買再番屋企試果時已經知~
買左jbl charge 2 出聲算

TOP

回覆 13# kit0200945


    我都未打就上40

TOP

回覆  CMZ


    我係屋企就會拆case
但真係用兩用就勁熱,唔想拎上手 ...
a886 發表於 2015-5-9 14:13


請問咩 case?
我嗰隻爛鬼蛋殼冇跌冇撞,左邊上下角已經裂咗,下角爆埋,應該唔係拆嗰陣整裂
都係拆過幾次咁大把
唉,"國王的新衣"透明殼+ Smart Cover 真係冇咩選擇,一陣黐翻佢頂住先
順便試下"裸機"

TOP

回覆 18# CMZ


    大陸淘果啲

TOP

Ipad air
2 wifi 64gb,無過熱使用中

TOP