wanch 當前離線
進階會員
TOP
cpk 當前離線
Banned
kevlincheng 當前離線
中級會員
hiphip1028 當前離線
初級會員
madebyp90 當前離線
當架構/指令集/封裝面積都贏你成條街 加多一個核咪贏多半條街 wanch 發表於 2014-10-22 13:38
一出即買 上網寫802.11ac 867mbps唔知堅定留 nexus9可以摺埋 kevlincheng 發表於 2014-10-22 15:52
akitohk 當前在線
特級會員
bethedealer 當前離線
3唔3核我無咩所謂,不過2gb ram 希望safari可以開多過3個tab都唔洗reload啦 ... akitohk 發表於 2014-10-22 04:34 PM
wong25 當前離線
3唔3核我無咩所謂,不過2gb ram 希望safari可以開多過3個tab都唔洗reload啦 ... akitohk 發表於 2014-10-22 16:34
hihihi123hk 當前離線
apple發布話 a8x cpu只快25% madebyp90 發表於 2014-10-22 16:25