當架構/指令集/封裝面積都贏你成條街
加多一個核咪贏多半條街

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

本帖最後由 kevlincheng 於 2014-10-22 15:53 編輯

一出即買
上網寫802.11ac 867mbps唔知堅定留
nexus9可以摺埋

TOP

唔知有冇人知門市幾時有得賣呢

TOP

當架構/指令集/封裝面積都贏你成條街
加多一個核咪贏多半條街
wanch 發表於 2014-10-22 13:38



  apple發布話  a8x cpu只快25%

TOP

一出即買
上網寫802.11ac 867mbps唔知堅定留
nexus9可以摺埋
kevlincheng 發表於 2014-10-22 15:52



    ac 2x mimo
咪867
單支433

TOP

3唔3核我無咩所謂,不過2gb ram
希望safari可以開多過3個tab都唔洗reload啦

TOP

3唔3核我無咩所謂,不過2gb ram
希望safari可以開多過3個tab都唔洗reload啦 ...
akitohk 發表於 2014-10-22 04:34 PM



    呢個safari問題都係我考慮買air2嘅原因.

TOP

3唔3核我無咩所謂,不過2gb ram
希望safari可以開多過3個tab都唔洗reload啦 ...
akitohk 發表於 2014-10-22 16:34


其實safari成日reload 關不關ram 事的?我用Mercury 時佢又不易reload......

TOP

apple發布話  a8x cpu只快25%
madebyp90 發表於 2014-10-22 16:25


但係
    佢都話 有啲App 快幾倍

TOP