早幾個鐘睇唔係$3388咩?
4400 發表於 2014-3-18 23:28

http://www.eprice.com.hk/pad/talk/4469/46734/1/

人地仲好快開左文

APPLE即刻轉$3088

TOP

APPLE 做野都有效率

TOP

人地仲好快開左文

APPLE即刻轉$3088
tommychow0811 發表於 2014-3-18 23:46



哈哈, $3088其實ok既, 我自己都有部用左差唔多一年, 升左ios 7.1, 感覺不錯

TOP

人地仲好快開左文

APPLE即刻轉$3088
tommychow0811 發表於 2014-3-18 23:46


但果部係32GB,蘋果賣平人地三舊唔係16GB咩?

TOP

但果部係32GB,蘋果賣平人地三舊唔係16GB咩?
Xingson 發表於 2014-3-19 01:26


咁人地鋪自己平放姐,又唔係好似蘋果咁無限供應

TOP

回復  4400


    早幾個鐘買左3888 果啲點算

有無得退
a886 發表於 2014-3-18 23:38


早買個D 都係買貴300 蚊姐,咁早買一日個D 點算?
昨天仲係賣緊 ipad2,今日同一個價就 ipad 4,相差2 代呀大佬

TOP

回復 16# Comeon


   300?唔係800咩?$3888---->$3088

不過IPAD2 同 IPAD4 SPEN唔同之外仲要重好多三大塊電

TOP

$3388買左,即減價應該可退

TOP

早買個D 都係買貴300 蚊姐,咁早買一日個D 點算?
昨天仲係賣緊 ipad2,今日同一個價就 ipad 4,相差2 代 ...
Comeon 發表於 2014-3-19 10:18


apple 自動退差價,買開一定知

TOP

iPad 4 咁鬼重 啲人都去買mini 2 一係加八舊買air啦仲邊有人買iPad4
前mini1 依加air用家路過

TOP