tommychow0811 當前離線
Moderator
早幾個鐘睇唔係$3388咩? 4400 發表於 2014-3-18 23:28
TOP
ultraline 當前離線
中級會員
4400 當前離線
進階會員
人地仲好快開左文 APPLE即刻轉$3088 tommychow0811 發表於 2014-3-18 23:46
Xingson 當前離線
KoBe@Lakers 當前離線
但果部係32GB,蘋果賣平人地三舊唔係16GB咩? Xingson 發表於 2014-3-19 01:26
Comeon 當前離線
回復 4400 早幾個鐘買左3888 果啲點算 有無得退 a886 發表於 2014-3-18 23:38
a886 當前離線
特級會員
hugo2005 當前離線
figo100 當前離線
早買個D 都係買貴300 蚊姐,咁早買一日個D 點算? 昨天仲係賣緊 ipad2,今日同一個價就 ipad 4,相差2 代 ... Comeon 發表於 2014-3-19 10:18
dee30 當前離線