WildChild 當前離線
中級會員
TOP
iphone1616 當前離線
iPad D RAM 真係少得濟,岩岩出已經覺得唔夠,因為上網LOAD圖D圖LOAD唔哂,不過冇計,當時完全冇對手.... ... WildChild 發表於 2012-11-13 14:33
sui 當前離線
我第一部係ipad 3G 32G , 之後就ipad2 16G WIFI, 再買ipad3 32G WIFI , 現在只keep ipad , ipad3 , ipad m ... kellykk 發表於 2012-11-12 12:47
kellykk 當前離線
進階會員
Ching請問用咩App可以睇到battery cycle用左幾多次 sui 發表於 2012-11-13 15:29
batteryinfo lite kellykk 發表於 2012-11-13 15:31
搵唔到喎Ching sui 發表於 2012-11-13 15:36
qaz11 當前離線
stevekwan 當前離線
初級會員
ricej 當前離線
sitkc 當前離線
CCB