iPad D RAM 真係少得濟,岩岩出已經覺得唔夠,因為上網LOAD圖D圖LOAD唔哂,不過冇計,當時完全冇對手....

TOP

iPad D RAM 真係少得濟,岩岩出已經覺得唔夠,因為上網LOAD圖D圖LOAD唔哂,不過冇計,當時完全冇對手.... ...
WildChild 發表於 2012-11-13 14:33


IPAD 2 仲可以玩到而家

TOP

我第一部係ipad 3G 32G , 之後就ipad2 16G WIFI,
再買ipad3 32G WIFI ,
現在只keep ipad , ipad3 , ipad m ...
kellykk 發表於 2012-11-12 12:47

Ching請問用咩App可以睇到battery cycle用左幾多次

TOP

Ching請問用咩App可以睇到battery cycle用左幾多次
sui 發表於 2012-11-13 15:29



    batteryinfo lite

TOP

batteryinfo lite
kellykk 發表於 2012-11-13 15:31

搵唔到喎Ching

TOP

搵唔到喎Ching
sui 發表於 2012-11-13 15:36

CYDIA APP ,要睇到CYCLE ,apple 唔會俾佢上架

TOP

阿媽用緊第一代, 只睇股票同相, 夠晒

TOP

回復 1# aida32 一直有,出外遊放在車上GPS導航超好用。

TOP

ipad1成日跳app好無引
雖然ip4s都一樣

TOP

我舊年年中見買左部iPad1 64G wifi (in USA, less than USD400),RAM唔夠有D apps行唔倒係事實,但上PPS睇戲,airplay去電視,響屋企簡單上網,甚至打機都仲得,我依然日日攞出街,話重我又接受倒。最重要係我個music library得 3xG,過曬去iPad就幾時check/聽歌都得,最後因為有pocket wifi,所以無3G唔係問題!近日響iTune買左本小說依家仲追緊!

TOP