acog 當前離線
進階會員
前幾日見FD 玩IPAD GPS 定位速度都幾快(無用sim card)...起碼快過我部手機NOkia 5800 如果係ext. GPS ... alan_wong8 發表於 2010-11-15 13:24
TOP
alan_wong8 當前離線
中級會員
snoopyw 當前離線
wifi 版都有 LBS snoopyw 發表於 2010-11-15 14:05
sohoriho 當前離線
mobile router + wifi iPad 唔係已經可以定位了嗎? sohoriho 發表於 2010-11-15 14:26
Oops 當前離線
『魚樂部』
特級會員
算吧... 還是3G版... 32G 有点... 只怕太少 acog 發表於 2010-11-15 14:48