當然不會啦,apple啲機周期長過***

via HKEPC Reader for Android

TOP

會唔會過一頭半個月出部4g ram 版架
Hewes 發表於 2016-4-1 05:43

唔會啦,佢出就會唔止升ram
而且已經分析過用2gb因為續航力問題
在體積限制而沒有新技術取締鋰電情況下
可能性較低

TOP

唔會啦,佢出就會唔止升ram
而且已經分析過用2gb因為續航力問題
在體積限制而沒有新技術取締鋰電情況下
可 ...
sfs991127 發表於 2016-4-1 09:01 AM

ram少2gb, 可以省得幾多電?

TOP

半點也沒有
wongja 發表於 2016-3-31 23:18


12.9 個解像度高啲, 理論上都用多啲 Ram
但估唔到降少少頻同少2GB ram 有咁大差別

TOP

12.9 個解像度高啲, 理論上都用多啲 Ram
但估唔到降少少頻同少2GB ram 有咁大差別  ...
kinx80 發表於 2016-4-1 11:57



    起碼唔會reload
講多次就係,我開game weekly,例如123期,第123頁
air2 ,一日內reload,要重新揀過期數頁數
pro 12.9,三日都hold 係個一頁

safari 就更加唔洗講,唯一一個scenario 會reload 就係restart / after update ios
facebook 等其他app 就更加唔洗講,未試過reload

淨係呢點都已經跑贏2gb ram device

TOP

經C.Hing一說,選12.9"更加不能動搖
但之前有一個問題,我正在找12.9"配件,帶夾長臂吊架
無論是TAOBAO還是深水埗都拇不到合適
有地方可以介紹介紹嗎?
附Amazon參考連結
http://www.amazon.com/gp/product ... amp;pf_rd_i=desktop

TOP

ram少2gb, 可以省得幾多電?
戀人未滿 發表於 2016-4-1 09:51

總有佢冇pro咁大,粒電池又細d

via HKEPC Reader for Android

TOP

起碼唔會reload
講多次就係,我開game weekly,例如123期,第123頁
air2 ,一日內reload,要重新揀 ...
wongja 發表於 2016-4-1 12:52

但成八千幾又肉痛,買個office都要錢

至重面羅出街唔方便,尤其旅行
唔可以街用,ipad 價值減一半


Pro97,為左支筆

2g ram,可能唔滿意
但我用 air 1 g ram ,比2g ram 我爭好遠


via HKEPC Reader for Android

TOP

昨日先係Apple store 玩過,12.9比9.7快,9.7有點Lag但true tone Display效果好,12.9個人覺得又太大部價格又貴,不如等新MacBook。

TOP

有冇 CHING 買左?
覺得 Safari reload 情況如何??

TOP