Refurbished 啱啱128GB LTE有貨, 不過真係禁唔落手比千幾去轉色...
都係上Pro咖喇 ...
tak5tak 發表於 2016-3-30 17:51


都唔同,翻新lte+128gb賣$4788,但9.7pro要6888,
其實最大問題係呢兩千換黎係A9X和4 speaker,相機等,好似唔係好值,
個差價足夠買部bose soundlink mini,肯定勁過4喇叭
買9.7pro個重點應該係pencil才對~

TOP

都見到有部128lte 金色。如果黑色就買左了。
sakaifan 發表於 2016-3-30 19:37

可能9.7pro爆左2gb ram後,翻新機難買左,明明之前lte機都沒人買

TOP

都唔同,翻新lte+128gb賣$4788,但9.7pro要6888,
其實最大問題係呢兩千換黎係A9X和4 speaker,相機等, ...
charcsc2000 發表於 2016-3-31 01:34



    同埋最新粉工色.....第一次. 又係 SHOW OFF 用....

同埋 PRO 9.7, 有 KEY BOARD .

同埋有 PRO 既版友, 你地用乜野套......有冇出 米字場套. 可以打直, 打橫......M字頭個間....AIR 同 IPAD4 佢都有出....唔知 PRO 版有冇出呢....用過幾好用......

TOP

同埋最新粉工色.....第一次. 又係 SHOW OFF 用....

同埋 PRO 9.7, 有 KEY BOARD .

同埋有 PRO 既 ...
bobopig 發表於 2016-3-31 03:19



    Moshi 有出
不過air2 我用過,都幾重手,個人覺得唔值
反而pro 版(12.9) eggshell 轉左磨沙面,幾靚仔。

TOP

同埋最新粉工色.....第一次. 又係 SHOW OFF 用....

同埋 PRO 9.7, 有 KEY BOARD .

同埋有 PRO 既 ...
bobopig 發表於 2016-3-31 03:19


最重要你覺得值就得...我連air 2都唔需要...
我用mini4...貪佢夠輕夠細....
一般上網email股票, 打下coc就好夠~

TOP

在IFC入左銀pro 9.7 32 lte
喇叭小小震,絕對無air 2咁震

TOP

在IFC入左銀pro 9.7 32 lte
喇叭小小震,絕對無air 2咁震
akitohk 發表於 2016-3-31 11:33



出邊D 舖 有無 貨 ?

TOP

出邊D 舖 有無 貨 ?
GIS 發表於 2016-3-31 11:47


胃信 128GB LTE, -$100

TOP

想問APPLE STORE到做唔做到分期?
因為想一套(機+筆+KEYBOARD)咁入

TOP

回覆 149# sunhikari


    自己打上去信用卡中心俾息咪有LO~

TOP