想問下可唔可以用番mini2 d貼同air jacket
Leica 發表於 2015-9-29 09:29



    ok呀,可以用mini2 mon 貼,只係mon頂會有約2mm貼唔到,因mini4比mini2長些少,但不影響使用

TOP

how's the user experience

TOP

有排用了
laughing 發表於 2015-9-25 23:05


6S個APPLECARE要成千銀
突然覺得IPAD好抵

TOP

由mini2上左mini4 , 快左好多. 畫面又靚左. 個speaker 勁大聲

(Sent from EPC Pocket iPhone app)

TOP

我而家Air放在家用,一定唔會帶出街,Mini4出街用
aichun 發表於 2015-9-24 14:16


其實出街做D咩? 對眼吾累的嗎? 上網/ WS可用手機

TOP

回覆  ivanau


    唔使驚喎, 我部mini 2用full cover從來唔用mon貼, 粗用, 平時污糟就用心口抹, 個mon少 ...
bighead 發表於 2015-9-21 12:12


ME TOO,
本來我部IPAD 4, 買了塊$90大元的玻璃貼, 怎知用了幾個月後, IPAD的耳筒位壞了, APPLE換過一部比我, 但當然系換翻新機, 張貼就甘無左.............
於是吾再貼, 到現在也一年了, 個MON完全無事WO

TOP

其實出街做D咩? 對眼吾累的嗎? 上網/ WS可用手機
cuishan 發表於 2015-10-17 19:13



    出街都系上網多

TOP

mini 4 is very nice, my frd is using

TOP

岩岩今日入手
原本係9.0
mini1去4
真係差好遠
但我覺得重左d
因為尚有部最輕既8吋機z3tc係到

TOP

岩岩今日入手
原本係9.0
mini1去4
真係差好遠
但我覺得重左d
因為尚有部最輕既8吋機z3tc係到 ...
sony_vaio 發表於 2015-10-26 23:55



    how's it?

TOP