aichun 當前離線
長老會員
想問下可唔可以用番mini2 d貼同air jacket Leica 發表於 2015-9-29 09:29
TOP
qawasaxa 當前離線
中級會員
sony_vaio 當前離線
進階會員
有排用了 laughing 發表於 2015-9-25 23:05
PSP 當前離線
cuishan 當前離線
我而家Air放在家用,一定唔會帶出街,Mini4出街用 aichun 發表於 2015-9-24 14:16
回覆 ivanau 唔使驚喎, 我部mini 2用full cover從來唔用mon貼, 粗用, 平時污糟就用心口抹, 個mon少 ... bighead 發表於 2015-9-21 12:12
其實出街做D咩? 對眼吾累的嗎? 上網/ WS可用手機 cuishan 發表於 2015-10-17 19:13
岩岩今日入手 原本係9.0 mini1去4 真係差好遠 但我覺得重左d 因為尚有部最輕既8吋機z3tc係到 ... sony_vaio 發表於 2015-10-26 23:55