香港多乞衣

TOP

回覆  Super169


    不要擺歪理同我講野,點解連蘋果都話其他無呢個情況,你依家覺得合理,同行貨同水貨無 ...
money仔 發表於 2017-10-25 19:59


咁最簡單, 有無 "香港版本" 既 spec?
話唔定係最初買果部唔係 "香港版本", 人地換番部 "香港版本" 比你呢.

你成日話有分別, 要講出實際功能上既分別至得架.

TOP

本帖最後由 money仔 於 2017-10-25 20:42 編輯

回覆 122# Super169


    又縮喇你唔係將10零合理法咩

TOP

回覆  Super169


    又縮喇你唔係將10零合理法咩
money仔 發表於 2017-10-25 20:40



我點樣縮沙?   縮緊沙果個係你喎, 唔好以為賊喊捉賊就無人知你係賊至得架.

你一直都講唔出 "香港版本" 既 spec, 咁點知邊樣係唔跟 spec.  就算係話 10 既問題, 都要睇邊個版本至係你買既.  正如我講, 話唔定人地換番部 "香港版本"比你呢.

你一直只係針對一個無意義既顯示問題, 人地出0同唔出0有乜分別你又唔知, 對實際運作又無影響你又講唔出.  最重要係, 你成日講既 "香港版本" 係點, 你自己都講唔出.

唔該就先講左 "香港版本" 既 spec 係點先喇.  成件事既根本都未攪清楚, 就轉移視線.      呢D就真係縮沙既行為喇, 唔該你同自己講喇.

TOP

回覆  benny8888


    最少手上果部唔會
money仔 發表於 2017-10-25 19:40


咁係出乜? 人地十部會你一部唔會 可能係你部有問題wor

TOP

回覆 124# Super169

我所以咪點解要接受一台不明規格機點解我要冒險收左先我唔收,蘋果唔維修就是蘋果未能理行佢一年保承諾.

TOP

回覆 125# benny8888


   了解,但蘋果已經證實正常情況下唔會有呢個問題.請問師兄如果你維穩唔到係咪無錢收

TOP

回覆  Super169

我所以咪點解要接受一台不明規格機點解我要冒險收左先我唔收,蘋果唔維修就是蘋果未 ...
money仔 發表於 2017-10-25 21:02


唔係好明你想答乜?
你自己講完人縮沙, 自己就示範比人睇?

你一開始就強調唔係 "香港版本", 但係連你自己都講唔出乜野叫 "香港版本", 你會唔會攪笑左D?
你要人地比番部 "香港版本" 比你, 你都要講得出乜野係 '香港版本" 至得架.

TOP

回覆  benny8888


   了解,但蘋果已經證實正常情況下唔會有呢個問題.請問師兄如果你維穩唔到係咪無錢收:? ...
money仔 發表於 2017-10-25 21:09


關維穩咩事 你睇下我d舊po先  只係見到如果出0000000000 就話人hardware問題 想出句聲姐

你吾俾係software bug ??

TOP

回覆 128# Super169

唔明就算,歪理永遠睇唔明真理.已經入稟小額錢債處理.多謝各位關心.

TOP