石地友賽唔型....係都禮拜六影青見相

TOP

28 我可能去得 , 差佬又唔批封路 =.= 我同sunny 借緊人(5個 未確定)

[ 本帖最後由 yk@amd 於 2009-5-21 22:11 編輯 ]

TOP

原帖由 yk@amd 於 2009-5-21 22:11 發表
28 我可能去得 , 差佬又唔批封路 =.= 我同sunny 借緊人(5個 未確定)


我有至少一個朋友來(林教練),
所以可再看情況而找外援!

TOP

新人可唔可以黎試腳.. 幫踢下.. @@"

TOP

原帖由 junieo 於 2009-5-22 16:19 發表
新人可唔可以黎試腳.. 幫踢下.. @@"


可以的,但始終友賽,會按在場型勢,表現,排陣容,
未必能確保你的出場時間,你要有心理準備,
另外你擅長什麼位置?

TOP

原帖由 hung_tom 於 2009-5-22 16:29 發表


可以的,但始終友賽,會按在場型勢,表現,排陣容,
未必能確保你的出場時間,你要有心理準備,
另外你擅長什麼位置?


都可以呀.. 想有個機會跑下出身汗..
中前場...

TOP

原帖由 junieo 於 2009-5-22 16:31 發表


都可以呀.. 想有個機會跑下出身汗..
中前場...


當日穿白衫,白褲,並PM 電話俾我

TOP

Neo我可以帶2個fd黎踢嗎??

TOP

原帖由 野馬飛田 於 2009-5-23 17:46 發表
Neo我可以帶2個fd黎踢嗎??
可以

TOP

硬地wo...

nice....

[ 本帖最後由 kitho 於 2009-5-24 09:44 編輯 ]

TOP