hung_tom 當前離線
中級會員
TOP
yk@amd 當前離線
自由人生
原帖由 yk@amd 於 2009-5-21 22:11 發表 28 我可能去得 , 差佬又唔批封路 =.= 我同sunny 借緊人(5個 未確定)
junieo 當前離線
初級會員
原帖由 junieo 於 2009-5-22 16:19 發表 新人可唔可以黎試腳.. 幫踢下.. @@"
原帖由 hung_tom 於 2009-5-22 16:29 發表 可以的,但始終友賽,會按在場型勢,表現,排陣容, 未必能確保你的出場時間,你要有心理準備, 另外你擅長什麼位置?
原帖由 junieo 於 2009-5-22 16:31 發表 都可以呀.. 想有個機會跑下出身汗.. 中前場...
野馬飛田 當前離線
原帖由 野馬飛田 於 2009-5-23 17:46 發表 Neo我可以帶2個fd黎踢嗎??
kitho 當前離線