原帖由 HC8644 於 2009-2-5 10:19 發表

中場創造力好低


拉傑迪太後生, 狀態不太穩定
上年又把具創造力的奧伊斯賣給不來梅....

TOP

原帖由 Rommel 於 2009-2-4 22:58 發表


史浩克擁有安格拿、安斯、鍾斯三個守強攻弱的中場, 終於要作出取捨了
安斯去土耳其....睇怕已經無乜機會再入國家隊了

還有韋斯達文,在史浩克他多數踢中場 ...

原帖由 HC8644 於 2009-2-5 10:19 發表

中場創造力好低

"佢地有創造力架咩?"
原帖由 Rommel 於 2009-2-5 22:39 發表


拉傑迪太後生, 狀態不太穩定
上年又把具創造力的奧伊斯賣給不來梅....

尤其係將拉傑迪放在邊線,敗筆 ...

TOP

原帖由 Rommel 於 2009-2-5 22:39 發表


拉傑迪太後生, 狀態不太穩定
上年又把具創造力的奧伊斯賣給不來梅....

Ozil又真係好勁
有傳送有腳法
將來都係靠佢同Kroos

TOP

我睇過史浩克d比賽,安斯一定重要過安格拿,最應該走果個係高拜亞舒偉利,呢個人踢中場毫無亮點,好似攝住個位就算咁

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

原帖由 sillycheng 於 2009-2-6 18:22 發表
我睇過史浩克d比賽,安斯一定重要過安格拿,最應該走果個係高拜亞舒偉利,呢個人踢中場毫無亮點,好似攝住個位就算咁

呢個都係防中...
史浩克咁多防中都唔知有乜用

TOP

原帖由 HC8644 於 2009-2-8 00:02 發表

呢個都係防中...
史浩克咁多防中都唔知有乜用


都係中場爛打仔....無創造力....
最唔明就係兩季前放走連干,
雖然拉傑迪實力不俗, 但連干的經驗和技術較適合做KEYMAN

TOP

原帖由 食色性也 於 2009-2-7 15:06 發表
哈化柏林錯失升上榜首機會,作客同比勒費爾德打平一比一!

後者繼上仗贏不來梅後對另一強隊保持不敗。

今周焦點肯定係史浩克對不來梅,

兩支都係踢歐洲賽踢到一塌胡塗既球隊。

我睇左精華,1比0果球由後場到入波只係兩腳

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP