Rommel 當前離線
進階會員
原帖由 HC8644 於 2009-2-5 10:19 發表 中場創造力好低
TOP
MACfinity 當前離線
原帖由 Rommel 於 2009-2-4 22:58 發表 史浩克擁有安格拿、安斯、鍾斯三個守強攻弱的中場, 終於要作出取捨了 安斯去土耳其....睇怕已經無乜機會再入國家隊了
原帖由 Rommel 於 2009-2-5 22:39 發表 拉傑迪太後生, 狀態不太穩定 上年又把具創造力的奧伊斯賣給不來梅....
HC8644 當前離線
超頻超頻,越超越貧
中級會員
sillycheng 當前離線
食色性也 當前離線
Banned
原帖由 sillycheng 於 2009-2-6 18:22 發表 我睇過史浩克d比賽,安斯一定重要過安格拿,最應該走果個係高拜亞舒偉利,呢個人踢中場毫無亮點,好似攝住個位就算咁
原帖由 HC8644 於 2009-2-8 00:02 發表 呢個都係防中... 史浩克咁多防中都唔知有乜用
原帖由 食色性也 於 2009-2-7 15:06 發表 哈化柏林錯失升上榜首機會,作客同比勒費爾德打平一比一! 後者繼上仗贏不來梅後對另一強隊保持不敗。 今周焦點肯定係史浩克對不來梅, 兩支都係踢歐洲賽踢到一塌胡塗既球隊。